Întrebare fară răspuns

De ce nu ma pot loga la aplicatia Orange si la Orange Cloud pe telefon?

Imi pun datele corect cand ma loghez, dupa ma pune iar sa introduc datele. Si asa se repeta procesul la infinit daca incerc. Nu ma baga in aplicatie ca de obicei. Si asta pe telefon. Pe PC functioneaza.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Ai dezinstalare/ reinstalat aplicația? Poate este vreun bug temporar, dacă nu vrea. Te sfătuiesc să iei legătura cu cei de la Serviciul clienți, după ora 8.00, prin Chat Djingo sau telefonic la numărul 300 și să ceri ajutor. Am mai văzut persoane care au probleme cu aplicația și s-au rezolvat in urma unei sesizări. Chiar eu am avut o astfel de problemă în trecut! Le poți face și o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro.
Baftă!

@Dima, este vorba despre aplicația My Orange? Ce telefon ai? Primești vreun mesaj de eroare la logare? Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare a celor două aplicații? Te așteptăm cu mai multe detalii.

Eu am un Samsung Galaxy J3.Dar nu a mai facut niciodata problema asta.Am avut aplicatia dezinstalata.Cand am reinstalat-o iar,a aparut aceasta problema.Acuma,eu am actualizat Chrome,si functioneaza si My Orange si Cloud-ul in browser.Deci doar in browser.Ca si aplicatie,doar My Orange functioneaza.Am incercat cu VPN,am instalat,am dezinstalat,am introdus corect datele la Capcha,am dat si resetare telefon si degeaba.Cloud-ul tot nu functioneaza.Eu zic ca de la sistemul Capcha e problema.Si acest sistem sa aiba legatura cu adresa ip? Deci,practic dupa parerea mea trebuie schimbat telefonul si gata.Ei cica au facut update si au rezolvat erorile.Au rezolvat pe mamele lor...

Si eu cred ca trebuie sa schimbi telefonul, care e un model modest de cand a aparut, adica de acum 4 sau 5 ani (depinde de varianta, 2016 sau 2017). Daca e cel din 2016, are doar 8 GB intern si android 5.1 si probabil ca aplicatiile respective nu mai au loc si nici nu mai merg pe versiuni asa vechi. Nici modelul din 2017 nu e prea dotat, cu 16 GB si Android 7...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!