Întrebare fară răspuns

Amiabilă și nu prea corporația Orange

Marți, 12 octombrie 2021, după ce secțiunea de gaming din My Orange a dat rateuri magistrale am făcut o reclamație documentată la adresa de email precizată în regulament.

Azi, 18 octombrie 2021, primesc un SMS apoi un email ca să mi se comunice faptul că sesizarea mea a fost înregistrată și că voi fi contactat în 3 - 5 zile pentru a mi se comunica o soluție.

Mai târziu mă sună și Sergiu de la departamentul relații clienți - reclamații ca să-mi spună ceea ce știam deja: că se știe despre ce-i vorba, că se lucrează la remedierea erorilor... că bla, bla, bla... și că se va rezolva într-un orizont de timp nedefinit...

La subiectul sesizării mele n-a putut să-mi spună nimic... dar absolut nimic... a pomenit ceva despre cei de la marketing care ei decid în privința aspectelor semnalate de mine...

Eu am zis că vreau premiul, Orange a spus să mai bag o fisă... amiabilă situație... fix ca-n regulament...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@alterego: :)) Chiar nu ți-ai dat seama până acum despre ce sunt și unde se aplică sistemul ”situațiilor amiabile”??? Îți spun eu: într-un singur caz: atunci când cel cu care discuți vrea să scape de tine și tu te-ai săturat să-l mai suporți. E valabil și pe piața muncii (angajat/angajator), e valabil și în orice relație contractuală în care uneia din părți i s-a urât de colaborarea cu cealaltă parte.
Ca sa-ți dau și o veste ”bună”, ești liber să faci tot ce vrei din ce te lasă emitentul contractului să faci. Este aplicabil indiferent de nume, caz sau situație.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!