Întrebare fară răspuns

Portare Digi > Yoxo esuata de 2 ori, customer service FOARTE LENT

Prima cerere de portare a fost respinsa ca nu era abonamentul pe numele meu.

Am reziliat contractul. Acum cartela e prepay.

Am facut alta cerere, a ajuns noua cartela dupa 2 zile. A FOST RESPINSA SI CEREREA ASTA DE PORTARE
DE CE?!
Stau de 2 saptamani ca sa portez un numar si umblu cu 2 telefoane.

La mesajele din aplicatie raspund in 72 de ore. Daca vreau sa sun direct la ei trebuie optiune PREMIUM pe care o poti activa doar la 2 SAPTAMANI dupa ce a fost activata noua cartela YOXO.

E BATAIE DE JOC!

Cristi25
Cristi25

Cristi25

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Cristi25
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, Cristi25, și bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația semnalată de tine.

Putem verifica cu colegii noștri ce anume s-a întâmplat, dar pentru acest lucru avem nevoie de mai multe informații ce includ date personale și nu pot fi făcute publice în Comunitate.
Ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!