Întrebare cu răspuns(uri)

Trecere de la abonament la cartela

Buna. Am avut un abonament, am platit ultima factura si doresc sa pastrez numarul pe cartela. Imi spuneti va rog la ce numar trebuie sa scriu mesaj si ce sa contina acesta, pentru a putea reincarca cartela apoi? Mentionez ca cererea de inchidere abonament a fost facuta. Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Isa13bella: bun venit în Comunitate. Numărul cel mai uzual, folosit și când erai pe abonament: *100#. Doar că meniul va fi altul decât la abonament. Dacă vrei apel voce, numărul poate fi același: 300. Dar cel mai simplu, rezolvi totul mult mai ușor din My Orange, fie pe web, fie aplicație.
Revino cu detalii pentru alte aspecte.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Isa13bella: bun venit în Comunitate. Numărul cel mai uzual, folosit și când erai pe abonament: *100#. Doar că meniul va fi altul decât la abonament. Dacă vrei apel voce, numărul poate fi același: 300. Dar cel mai simplu, rezolvi totul mult mai ușor din My Orange, fie pe web, fie aplicație.
Revino cu detalii pentru alte aspecte.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

@Isa13bella apelează relații clienți la numărul 300, încearcă să te descurci prin opțiunile de acolo și când ajungi să fii preluată de un operator spune-i ce vrei.

Dacă ești liberă de contract începând cu următoarea dată de facturare vei fi trecută pe cartelă prepay.

Eventual, dacă-ți este mai ușor mergi într-un Orange Shop și solicită acest lucru.

Salutare!

,,Pentru a trece de la un abonament la cartela PrePay, trebuie să soliciți rezilierea contractului de abonament, în calitate de titular al abonamentului.

Dacă :

perioada contractuală s-a incheiat, rezilierea este gratuită:
perioada contractuală nu s-a incheiat, va trebui să achiti valoarea despăgubirilor aferente beneficiilor primite, așa cum sunt acestea evidențiate în contract.

Suma exactă îți va fi comunicată de către reprezentantul Orange care va prelua cererea ta de reziliere şi ți se va emite o factură proformă, pe baza căreia vei putea efectua plata.

Cererea de reziliere se poate trimite prin intermediul secțiunii de Contact și trebuie să conțină mențiunea de păstrare a numărului de telefon pe cartelă PrePay și acordul de plată a sumei de 5 euro (fără TVA) care, ulterior, se va transforma în credit la activarea cartelei.

Este important să știi că activarea cartelei PrePay se poate face doar dacă toate facturile au fost achitate, inclusiv ultima factură care va conține suma de 5 euro menționată mai sus."
Sursa:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-trec-de-la-abonament...

Ai detalii și pe alte topicuri, cum ar fi acesta:
https://comunitate.orange.ro/questions/2409616-vreau-trec-abonament-orange-cartela-prepay-orange
Sau acesta:
https://comunitate.orange.ro/questions/2750253-trecere-cartela-prepay
Succes!

@Isa13bella, ne bucurăm că ai rezolvat. Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi pe cel mai bun ca soluție. Mulțumim.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!