Întrebare fară răspuns

Instalare eSIM yoxo

Salutare! M-am portat la yoxo, cu cartela esim, all good. Observand ca numarul temporar este inactiv, am presupus ca poate fi sters din setarile telefonului(iphone XR) si imediat dupa am ramas fara semnal. Cartela era si ea inactiva deci am presupus ca e in regula… nu imi raspunde nimeni nici in messengerul din aplicatie, nici pe facebook, nicaieri. As vrea sa stiu cum pot sa instalez manual acest esim. Atasez poze cu ce imi cere. Nu gasesc informatiile acelea in contract, nicaieri. Nu gasesc instructiuni pe nicaieri, decat ca poate fi instalata automat de catre aplicatie atunci cand o instalezi. Am incercat sa dezinstalez si instalez iarasi aplicatia insa nu se trigaruieste instalarea automata. Nu exista nici un buton pentru asa ceva… va rog, daca are cineva idee ce pot face in situatia asta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Din pacate, conform site-ului Yoxo, atat instalarea automata cat si cea manuala, se fac tot din aplicatie. Din pacate, pentru ca, daca aplicatia nu functioneaza...lista posibilelor solutii, se ingusteaza si ea foarte mult.
https://www.yoxo.ro/help/cum-instalez-esim/

Am reusit sa gasesc ceva pe YouTube.
Vezi daca te ajuta:


Daca nu, in ultima instanta, s-ar putea sa trebuiasca sa faci un drum intr-un Orange Shop.

Multumesc frumos pentru raspuns! Am vazut tutorialul de pe youtube insa este useless pentru ca nu mai poti declansa instalarea automata odata ce ai instalat deja.
Am fost intr-un Orange shop sa ii rog sa ma ajute sa instalez esimul, nu au avut cum, au zis ca totul este 100% digital la yoxo.
Am fost in alt Orange shop dupa ce am descoperit pe net, ca daca vrei sa treci de la esim la sim fizic, poti merge la shop.
Initial, am fost refuzata pe acelasi motiv insa un alt angajat a auzit discutia si a spus ca se poate dintr-unul din softurile lor. Am reusit asa intr-un final, am primit un sim cu numarul meu si imediat ce l-am inserat am avut semnal.
Am ramas cu un gust amar dupa experienta asta, inca nu mi-a raspuns nimeni pe nici un chat si e trist daca te lovesti de vreo problema.

Bun, deci, pana la urma n-ai rezolvat problema cu eSIM-ul, dar ai reusit sa-ti iei un SIM fizic cu numarul tau vechi...acum portat pe Yoxo? Am inteles bine?

Pana la urma, care a fost problema? Faptul ca ai sters tu nr din telefon...? Sau altceva?

Am uitat sa mentionez ca nu sunt utilizator de Yoxo, asa ca, toate chestiile astea sunt cat se poate de noi pentru mine. :))

La un moment dat am fost si eu curios de chestia asta cu Yoxo, dar vazand cate chestii nu sunt incluse, si cata lume are probleme cu el, am zis: raman la prepaid, ca e mai bine. :)

Personal, inca nu-i vad rostul. Dar binenteles, asta e doar parerea mea. Adica, daca vrei abonament (nu stiu de ce ai vrea asta), fa-ti abonament normal. Daca vrei sa platesti mai putin si sa nu fii legat de un contract pe 12/24 de luni (ceea ce inteleg perfect), treci frumos pe prepaid. Yoxo, din cate am putut eu sa vad, e un fel de struto-camila intre un abonament normal si un prepaid. Si nu pare sa fie foarte bun nici la una, nici la cealalta.

Si problema nu e ca e 100% digital. Asta e partea buna. Partea mai putin buna, e ca aplicatia aia, probabil in dorinta de a simplifica lucrurile, e atat de simpla incat e incompleta. Si cu suportul in pioneze, dupa cum ai vazut si tu, devine extrem de greu sa rezolvi o problema. Nu pare sa fi fost gandita prea mult, sau prea bine, motiv pentru care ai si avut problema asta.

Da, mi-a dat un sim pt esim :))
Da, greseala a fost ca am sters numarul temporar din setari(dupa ce era inactiv). Nu am stiut ca nu trebuie, nu m-am portat inainte nicodata.
L-am ales pt ca e mai ieftin decat ce aveam :)

Aha! Am inteles! Si acuma daca vrei sa activezi eSIM din nou, mai poti? Sau nu mai vrei oricum? :))

Yoxo e mai ieftin intr-adevar. Ti-am zis, si eu am vrut la un moment dat. Dar cand am vazut ca pentru orice chestie care la prepaid e inclusa, la Yoxo trebuie sa platesti in plus, si ca foarte multi useri se plang de probleme cu Yoxo, am zis ca momentan mai bine raman pe prepaid.

Buun, pai ma bucur ca ai rezolvat cumva pana la urma. Macar sa poti sa folosesti telefonul. :))

Te mai asteptam in Comunitate daca mai ai nevoie de ajutor (cu toate ca in cazul asta, nu prea am putut sa te ajutam foarte mult). :))

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!