Întrebare cu răspuns(uri)

Anulare abonament în caz de deces al deținătorului

Am cerut la serviciul 300 anularea abonamentului tatălui meu decedat și nu s-a întâmplat nimic deși telefonic mi-au spus ca se rezolva din luna următoare. Cererea a fost făcută în luna iunie. A trebuit sa virez 100 lei în contul Orange care mi-au fost scazuti în luna iulie din factura dar apoi totul a revenit la normal, abonamentul deși nu e folosit, e taxat normal în continuare. Ce pot sa fac ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Este necesar sa te prezinți cu certificatul de deces în original în Orange Shop/Store sau partener ca să poți rezilia contractul de abonament.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

qwert1971: bun venit în Comunitate. Ai vreo notificare de la Orange în acest sens? Email sau SMS? Dacă nu, atunci sunt simple povești. Revino mâine cu apel la 300 sau mai bine într-un shop, pentru că trebuie prezentat certificatul de deces.

Este necesar sa te prezinți cu certificatul de deces în original în Orange Shop/Store sau partener ca să poți rezilia contractul de abonament.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!