anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Anulare abonament în caz de deces al deținătorului

qwert1971
Începător
Am cerut la serviciul 300 anularea abonamentului tatălui meu decedat și nu s-a întâmplat nimic deși telefonic mi-au spus ca se rezolva din luna următoare. Cererea a fost făcută în luna iunie. A trebuit sa virez 100 lei în contul Orange care mi-au fost scazuti în luna iulie din factura dar apoi totul a revenit la normal, abonamentul deși nu e folosit, e taxat normal în continuare. Ce pot sa fac ?
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember
Este necesar sa te prezinți cu certificatul de deces în original în Orange Shop/Store sau partener ca să poți rezilia contractul de abonament.

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

FLo1
#StarMember
qwert1971: bun venit în Comunitate. Ai vreo notificare de la Orange în acest sens? Email sau SMS? Dacă nu, atunci sunt simple povești. Revino mâine cu apel la 300 sau mai bine într-un shop, pentru că trebuie prezentat certificatul de deces.

Razvan
#StarMember
Este necesar sa te prezinți cu certificatul de deces în original în Orange Shop/Store sau partener ca să poți rezilia contractul de abonament.