Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Eroare de sistem în Yoxo la procesarea plății

Aveam un card în aplicație ce a fost blocat și plata automată a facturii a eșuat. Am pus cu succes datele cardului nou dar selectez „Încearcă din nou plata” primesc „Eroare de sistem. Tranzacția e eșuat. Te rugăm să încerci mai târziu.” Am încercat cu două carduri ce sigur sunt funcționale.

Situația pare fără soluție:

  • la Orange Shop nu mă pot ajuta cu nimic; spun să sun la serviciul clienți
  • la serviciul clienți nu pot suna fiindcă nu am 0,55€ în cont; bani în cont nu pot adăuga fiindcă nu acceptă plăți
  • în Yoxo messaging răspund până la 72 de ore dar fără plată abonamentul expiră în 48 de ore

NicuP
NicuP

NicuP

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
NicuP
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@NicuP: bun venit în Comunitate. Ai cardul validat și acceptat sau doar că ai schimbat noile date, fără verificarea lui? Precum probabil știi de la cardul precedent este necesară acceptarea unei tranzacții de 1 leu pt verificarea cardului, sumă returnată ulterior. Ai trecut cu succes de acest pas? Dacă DA, atunci reîncearcă efectuarea plății facturii. Dacă NU, atunci reconfigurează datele cardului din aplicație.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

@Flo1 Mulțumesc pentru primire, răspuns și promtitudine. Cardul e corect configurat; îmi arată din aplicația bancară că Orange a luat acel leu și l-a returnat.

A funcționat în cele din urmă după o perioadă de așteptare.

NicuP
NicuP

NicuP

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
NicuP

Mă bucur că s-a rezolvat. Totu-i bine când se termină cu ... bine.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!