Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Aveam un card în aplicație ce a fost blocat și plata automată a facturii a eșuat. Am pus cu succes datele cardului nou dar selectez „Încearcă din nou plata” primesc „Eroare de sistem. Tranzacția e eșuat. Te rugăm să încerci mai târziu.” Am încercat cu două carduri ce sigur sunt funcționale.
Situația pare fără soluție:
Răspunsuri
@NicuP: bun venit în Comunitate. Ai cardul validat și acceptat sau doar că ai schimbat noile date, fără verificarea lui? Precum probabil știi de la cardul precedent este necesară acceptarea unei tranzacții de 1 leu pt verificarea cardului, sumă returnată ulterior. Ai trecut cu succes de acest pas? Dacă DA, atunci reîncearcă efectuarea plății facturii. Dacă NU, atunci reconfigurează datele cardului din aplicație.
@Flo1 Mulțumesc pentru primire, răspuns și promtitudine. Cardul e corect configurat; îmi arată din aplicația bancară că Orange a luat acel leu și l-a returnat.
A funcționat în cele din urmă după o perioadă de așteptare.
Mă bucur că s-a rezolvat. Totu-i bine când se termină cu ... bine.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.