Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Problema modem flybox Alcatel

Salutare tuturor! Am un abonament de internet fix 4g cu un modem de la Alcatel ( ca cel de aici https://www.orange.ro/magazin-online/modemuri/flybox-alca...). Problema e că la un interval de timp (in ultima vreme destul de frecvent), rămân fără internet, cu toate că în interfața de administrare a modemului arată că e conectat la rețeaua 4g Orange. Până nu dau manual restart la rețea din meniul de administrare a modemului la 192.168.1.1 (nu la modem pentru că nu are niciun efect), nu îmi merge internetul nici wireless și nici prin cablu. Sa fie problema la modem? E vreo setare pe care ar trebui sa o fac la el!? Mulțumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare! Revin cu noutăți pentru a oferi o posibilă remediere a problemei... După discuția cu tehnicianul de la Orange am ajuns la concluzia că nu e niciun defect. Singura problema e că routerul e cam lent, adică vine echipat cu un procesor micuț, in comparație cu cele din smartphone-uri. Așa că, daca la conexiunea mobila este setat ca comutarea între rețelele de tip 4g/3g/2g sa se facă automat, vor exista totdeauna lagurile astea de switch între conexiuni de rețea. Mi-a sugerat in prima faza sa las setat doar pe 3g, lucru care într-adevăr a făcut să dispară problema: conexiune stabilă, fără întrerupere timp de 40 + ore. In schimb viteza e mica pe 3g, așa că am setat doar 4g deoarece am semnal destul de puternic în zonă și pot observa de aprox. o zi că e stabilă conexiunea cu setarea doar 4g. Merci mult tuturor de sprijin și va doresc numai bien in continuare!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (4)

80%

4 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

80% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Intr-adevar, schimbarea de SIM nu prea are de ce sa faca vreo diferenta. Plus ca, in principiu, daca vrei sa testezi alt SIM, poti testa SIM-ul din telefon. Tot aia e. :))

Speram sa nu mai faca figuri. Dar...avand in vedere ca nu prea ai schimbat nimic semnificativ, ma astept sa reapara problema.

Salutare! Revin cu noutăți pentru a oferi o posibilă remediere a problemei... După discuția cu tehnicianul de la Orange am ajuns la concluzia că nu e niciun defect. Singura problema e că routerul e cam lent, adică vine echipat cu un procesor micuț, in comparație cu cele din smartphone-uri. Așa că, daca la conexiunea mobila este setat ca comutarea între rețelele de tip 4g/3g/2g sa se facă automat, vor exista totdeauna lagurile astea de switch între conexiuni de rețea. Mi-a sugerat in prima faza sa las setat doar pe 3g, lucru care într-adevăr a făcut să dispară problema: conexiune stabilă, fără întrerupere timp de 40 + ore. In schimb viteza e mica pe 3g, așa că am setat doar 4g deoarece am semnal destul de puternic în zonă și pot observa de aprox. o zi că e stabilă conexiunea cu setarea doar 4g. Merci mult tuturor de sprijin și va doresc numai bien in continuare!

@Crumpler, îți mulțumim mult că ai revenit cu feedback. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și pentru alti utilizatori.
Numai bine și ție și te mai așteptăm în Comunitate.

Da....nu prea cred ca e de la lag, pentru ca pe tine te lasa fara net de tot. Nu e ca merge mai incet. Nu mai merge deloc. Plus ca, in mesajul tau initial, ziceai ca in interfata iti arata ca e conectat la 4G. Deci nu se pune problema de un switch.

Din punctul meu de vedere, e o problema cu aparatul (cel mai probabil cu modelul asta in general) si asta e un workaround. Valid, intr-adevar, daca zici ca functioneaza mai bine asa. Dar un workaround.

Oricum, ma bucur mult ca ai reusit sa gasesti o solutie! :) Spor la navigat!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!