Întrebare fară răspuns

De ce nu îmi merg datele mobile pe credit și merge sa sun pe credit

Salut, deci cine ma poate lămuri, de ce nu îmi merg datele mobile pe credit și merge sa sun pe credit. Problema Internet 2021

Dani19
Dani19

Dani19

User level
Nivel
1
104 / 750
puncte
Custom field 2
Dani19
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

@Dani19: bun venit în Comunitate.

  • dacă ești în roaming, atunci schimbi rețeaua locală;
  • dacă ai plan tarifar cu date mobile, atunci verifică puterea semnalului sau comută manual între 3G/4G;
  • dacă totul e ok, încearcă un restart telefon.

Salutare!

Dacă ești în țară și îți merge vocea mobilă, poți să pui telefonul pe mod avion și apoi să revii. Poți da și un restart la telefon!
În ultimă instanță, dacă tot nu reușești, contactează Serviciul clienți prin Chat Djingo sau la 300, între orele 8.00-20.00 și cere ajutor!
Ai aici tot ce trebuie pentru asistență:
https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange
Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Nu ai deloc date mobile sau nu ai 4G? Poti sa deschizi google.com? Vad ca ai postat in sectiunea Internet si TV, care de obicei se refera la internetul fix. Dar din descriere, inteleg ca ai probleme cu internetul pe telefon...si probabil Prepaid.

Daca nu ai deloc date mobile, se poate ca datele mobile sa fie inchise din telefon. Ar fi bine sa verifici si partea asta.

Și de unde anume sa fie închise datele mobile din telefon, deci merge sa sun dar nu pot folosi datele mobile deloc și nu am oferta activa sau altceva

Dani19
Dani19

Dani19

User level
Nivel
1
104 / 750
puncte
Custom field 2
Dani19

Depinde ce telefon ai. :)

Pe Android, daca ai un telefon Dual SIM, ai optiunea in Settings/Setari -> Network & internet/Retea & internet -> SIM cards/Cartele SIM -> Preferences/Preferinte -> Data/Date -> aici bifezi SIM-ul de pe care vrei sa ai date mobile. In cazul in care ai un telefon Dual SIM si ai un singur SIM in el, aici vei avea o singura optiune.

De asemenea, unele telefoane au optiunea asta si in panoul cu scurtaturi (cand tragi in jos de pe ecranul principal).

Ai incercat sa deschizi google.com in browser? Primesti vreo eroare? Poti sa atasezi o captura de ecran, din browser cand incerci sa accesezi google.com?

Am atașat,am încercat toate posibilitățile

Dani19
Dani19

Dani19

User level
Nivel
1
104 / 750
puncte
Custom field 2
Dani19

Esti in Roaming? Pentru ca acel R de la semnal asta inseamna.

In telefon ai o cartela de la Orange Romania? Sau esti tu cu telefonul in alta tara? In principiu, daca nu ai date, e posibil sa nu ai data roaming activat. Dar trebuie intai vazut ce e cu acel Roaming.

Da sunt în roaming și merge sa sun pe credit dar datele mobile sa le folosesc nu merg

Dani19
Dani19

Dani19

User level
Nivel
1
104 / 750
puncte
Custom field 2
Dani19

@Dani19: Ești scump la scris, dar începem să aflăm detalii: deci ești în roaming, semnalul este chiar excelent, ai doar un SIM și ești pe credit. Dacă serviciile de voce sunt funcționale înseamnă că ai roamingul activat. Așadar:

  • ai încercat conectarea la o altă rețea (operator) de telefonie mobilă? Poți încerca sau nu știi cum se face?
  • ai serviciile de date mobile activate sau închise? Poți verifica aceasta sau nu știi de unde se verifică asta?
  • ai blocate serviciile de date în roaming? Poți verifica să te asiguri că nu sunt închise (blocate) în roaming?
  • Toate acestea sunt din meniul de setări date mobile, permisiuni sau configurări date mobile. Nu este complicat deloc.

Totuși ai un FB messenger.... activ, ai o pagină de Orange deschisă și activă, ceea ce înseamnă că ai pe telefon acces la internet. Sau este doar pe date WiFi? Ar fi util de menționat și acest detaliu.

Da sunt acasă pe wi fi,ca să înțelegi am reîncărcat săptămâna trecută cu 20 de euro credit pentru ca l-am consumat pe celalalt,nu am mai pățit asa ceva niciodată, mereu a mers cu credit și am încercat toate posibilitățile din setări, dacă știi ceva în plus te rog sa ma indrumi

Dani19
Dani19

Dani19

User level
Nivel
1
104 / 750
puncte
Custom field 2
Dani19

In principiu, daca iti merge sa suni, inseamna ca e o problema doar cu partea de date mobile.

Acuma, datele mobile au doua setari. Una pentru net in general (inclusiv cand nu esti in roaming). Si una specifica pentru net in roaming.

Tind sa cred ca la tine ultima nu este activata.

Acuma, din nou, depinde de la telefon la telefon. La Android, in general, gasesti setarea asta in Settings/Setari -> Network & Internet /Retea & Internet -> Mobile Network/Retea mobila -> Roaming (trebuie sa fie bifat ca sa ai date in roaming).

De asemenea, ar ajuta daca ne-ai putea spune ce telefon folosesti. Sa te putem ghida eventual un pic mai bine. Dupa cum arata interfata, as zice probabil un OnePlus, poate Samsung...sau oricum ceva cu Android peste 9/10.

E samsung s10 plus,și am bifat roamingul

Dani19
Dani19

Dani19

User level
Nivel
1
104 / 750
puncte
Custom field 2
Dani19

OK, atunci vezi daca ai si datele mobile activate.

Uite aici un video de la Orange care ar trebui sa te ajute: https://www.youtube.com/QEeHFi7hHtA

De asemenea, presupun ca nu ai modificat nimic acolo, dar ar trebui verificat daca mai ai inca setarile de internet (APN in special).

Uite aici cum se configureaza partea de APN: https://www.samsung.com/ro/support/mobile-devices/setarea...

N-ar fi rau, daca poti, sa trimiti un screenshot cu sectiunea respectiva cu APN-uri. Sa vedem ce ai, daca mai ai, si ce e activat (daca mai e).

Deci, pentru net in roaming ai nevoie de:
1. serviciul de roaming activat - checked
2. date mobile activate - to be checked
3. data roaming - checked
4. APN corect - to be checked.

Le luam pe rand, vedem ce lipseste.

De asemena, mai e o chestie. Nu stiu unde esti, dar unii operatori de roaming (nu credeam ca mai exista cazul asta, dar se poate sa fie), nu ofera si date, ci doar voce in roaming.

Pentru cazul asta, ar fi bine sa ne spui in ce tara esti si la ce operator de roaming te-ai conectat (pentru ca s-ar putea sa trebuiasca sa alegem altul).

Am încercat totul tot nimic țin sa menționez sunt în Belgia

Dani19
Dani19

Dani19

User level
Nivel
1
104 / 750
puncte
Custom field 2
Dani19

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!