Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Eroare player Orange TV GO pe iOS 15

Aplicația Orange TV Go nu mai merge pe iOS 15. Niciun program TV nu se mai deschide, primesc mesajul: "Eroare player. Te rugăm să încerci din nou". Am reinstalat aplicația de câteva ori, dar tot nu merge.

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut, adiroman! De cât timp nu mai funcționează? Ai încercat pe mai multe telefoane cu iOS15? Ce device folosești? Poți atașa, te rog, o captură de ecran?

Am observat că nu mai merge după instalarea iOS 15 pe un Iphone Xs Max. Nu am încercat pe alte dispozitive mobile. Atașez o captură cu eroare pe care o primesc la încercarea deschiderii unui program.

Mulțumesc mult pentru detalii. Am transmis situația semnalată de tine colegilor noștri. Revin imediat ce am un răspuns.

@adiroman, da, din păcate încă nu s-a rezolvat. Situația este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic și a dezvoltatorului de aplicație. Vom reveni aici imediat ce vom avea confirmarea lor că s-a remediat. Problema este posibil să apară random, nu toate versiunile de iPhone fiind afectate. Ea se regăsește în special pe telefoanele din generațiile anterioare lui iPhone 12, care rulează iOS 15.0.x

Ne pare rău că această situație nu a fost soluționată încă. Colegii noștri estimează remedierea ei la finalul acestei luni.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

@Ionelabb, da, așa cum spunea și @adiroman (mulțumim pentru feedback!), trebuie dezactivată funcția specifică iOS 15 care anonimizează traficul de pe dispozitivele mobile: Private Relay/ Transmisie Privată (Settings > Apple ID > iCloud > Private Relay).
Poți încerca așa, te rog?

Incepand de vineri dupa amiaza nu mai functioneaza app nici pe Iphone nici pe Android.
Nu am instalat nimic, doar ca sunt pe WIFI in SSE, insa pana vineri dimineata inclusiv a functionat de doi ani incoace (am optiunea Family HD).
Apare eroare:
"nu este disponibil
Eroare player. Te rugăm să încerci din nou"

Mentionez ca pe date mobile functioneaza, insa nu este o solutie ca se consuma cam 1GB/ora in roaming.

Iar s-a "jucat" cineva cu comenzile? Ca la mine nu s-a schimbat nimic.

Salut, Daniela123! În acest moment unii clienti Orange aflați în roaming SEE nu pot accesa aplicația Orange TV Go dacă sunt conectați la Internet prin intermediului WI-FI. Aplicația poate fi folosită momentan doar prin intermediul rețelei de date mobile.
Uite aici mai multe detalii - https://comunitate.orange.ro/questions/2894827-vizionez-niciun-program-tv-orange-tv-go-ungaria

@Daniela123, Incidentul a fost remediat. Serviciul este din nou funcțional în roaming SEE.
Mulțumim încă o dată pentru înțelegere și răbdare.
Ne poți confirma că este în regulă acum și la tine?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!