Întrebare fară răspuns

eroare player Orange TV GO pe iOS 15

Aplicația Orange TV Go nu mai merge pe iOS 15. Niciun program TV nu se mai deschide, primesc mesajul: "Eroare player. Te rugăm să încerci din nou". Am reinstalat aplicația de câteva ori, dar tot nu merge.

adiroman
adiroman

adiroman

User level
Nivel
0
55 / 100
puncte
Custom field 2
adiroman
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, adiroman! De cât timp nu mai funcționează? Ai încercat pe mai multe telefoane cu iOS15? Ce device folosești? Poți atașa, te rog, o captură de ecran?

Am observat că nu mai merge după instalarea iOS 15 pe un Iphone Xs Max. Nu am încercat pe alte dispozitive mobile. Atașez o captură cu eroare pe care o primesc la încercarea deschiderii unui program.

adiroman
adiroman

adiroman

User level
Nivel
0
55 / 100
puncte
Custom field 2
adiroman

problema nu a fost rezolvata

adiroman
adiroman

adiroman

User level
Nivel
0
55 / 100
puncte
Custom field 2
adiroman

@adiroman, da, din păcate încă nu s-a rezolvat. Situația este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic și a dezvoltatorului de aplicație. Vom reveni aici imediat ce vom avea confirmarea lor că s-a remediat. Problema este posibil să apară random, nu toate versiunile de iPhone fiind afectate. Ea se regăsește în special pe telefoanele din generațiile anterioare lui iPhone 12, care rulează iOS 15.0.x

Problema nu a fost soluționată. Ce fac? Schimb eu telefonul sau Orange rezolvă situația?

adiroman
adiroman

adiroman

User level
Nivel
0
55 / 100
puncte
Custom field 2
adiroman

Ne pare rău că această situație nu a fost soluționată încă. Colegii noștri estimează remedierea ei la finalul acestei luni.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!