Întrebare fară răspuns

eroare player Orange TV GO pe iOS 15

Aplicația Orange TV Go nu mai merge pe iOS 15. Niciun program TV nu se mai deschide, primesc mesajul: "Eroare player. Te rugăm să încerci din nou". Am reinstalat aplicația de câteva ori, dar tot nu merge.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, adiroman! De cât timp nu mai funcționează? Ai încercat pe mai multe telefoane cu iOS15? Ce device folosești? Poți atașa, te rog, o captură de ecran?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Am observat că nu mai merge după instalarea iOS 15 pe un Iphone Xs Max. Nu am încercat pe alte dispozitive mobile. Atașez o captură cu eroare pe care o primesc la încercarea deschiderii unui program.

Mulțumesc mult pentru detalii. Am transmis situația semnalată de tine colegilor noștri. Revin imediat ce am un răspuns.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@adiroman, da, din păcate încă nu s-a rezolvat. Situația este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic și a dezvoltatorului de aplicație. Vom reveni aici imediat ce vom avea confirmarea lor că s-a remediat. Problema este posibil să apară random, nu toate versiunile de iPhone fiind afectate. Ea se regăsește în special pe telefoanele din generațiile anterioare lui iPhone 12, care rulează iOS 15.0.x

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!