Întrebare cu răspuns(uri)

eSim Problema de semnal în afara tarii

Am activat eSimul de ceva vreme iar acum am rămas fără semnal subit. Am șters setarea din telefon pentru a-l configura de la început însă pe cartela nu mai am semnal sa pot primi codul de activare. Ce pot face in privința asta in condiția in care nu sunt in țara la momentul acesta?

Florinegurita
Florinegurita

Florinegurita

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Florinegurita
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@tomaciprian, ai dreptate. Îmi cer scuze, am omis faptul că Florinegurita nu se află în țară :(.
@Florinegurita, în acest caz, dacă nu ai cum să obții codul de activare QR pentru a-l scana, conectat la o rețea WI-FI, nu ai cum să reconfigurezi profilul eSIM. Când revii în țară poți verifica cu colegii noștri din shop (schimbare SIM si refacere profil) sau reactivare din My Orange cum am zis mai sus.
Îmi pare rău pentru această situație.
Am modificat și titlul întrebării pentru a fi mai clar la ce se referă exact.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
Din câte știu eu, se poate face configurarea și din My Orange. Ai detalii aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/2006468-activare-esim-direct-my-orange
Sper să-ți fie de ajutor!
Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut, Florinegurita! Te-a ajutat link-ul oferit de Vio73?
Așa cum scrie și pe topicul respectiv, trebuie să accesezi de pe un laptop sau PC pagina https://sso.orange.ro/wp/oro și după logare să selectezi tab-ul "Servicii SIM - eSIM", apoi numărul pentru care dorești activarea serviciului. Să ne spui dacă ai reușit.

@DanielaH, @Florinegurita a spus ca a ramas fara semnal GSM pe eSIM, asa ca a sters profilul de eSIM din telefon in speranta ca va putea obtine unul nou si ca va reveni semnalul,dar odata ce a fost sters el nu mai poate obtine codul de activare/verificare care este trimis prin SMS,iar el se afla in afara tarii (a doua solutie fiind prezentarea intr-un magazin Orange)

tomaciprian
tomaciprian

tomaciprian

User level
Nivel
3
3254 / 5000
puncte
Custom field 2
tomaciprian

@tomaciprian, ai dreptate. Îmi cer scuze, am omis faptul că Florinegurita nu se află în țară :(.
@Florinegurita, în acest caz, dacă nu ai cum să obții codul de activare QR pentru a-l scana, conectat la o rețea WI-FI, nu ai cum să reconfigurezi profilul eSIM. Când revii în țară poți verifica cu colegii noștri din shop (schimbare SIM si refacere profil) sau reactivare din My Orange cum am zis mai sus.
Îmi pare rău pentru această situație.
Am modificat și titlul întrebării pentru a fi mai clar la ce se referă exact.

Va mulțumesc pentru răspunsuri, am sa contactez un consultat sa văd dacă ma poate ajuta cu aceasta problema întrucât se pare ca nu pot face nimic din ceea ce tine de mine .

Florinegurita
Florinegurita

Florinegurita

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Florinegurita

Unele probleme nu se pot rezolva decat prin prezența personală. Nu totul se poate rezolva online. Nici măcar la bancă nu totul este online. Soluția de avarie: un SIM local.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Florine, chiar ti-a raspuns cineva de la Orange, DanielaH. Daca ea ti-a spus ca nu poti rezolva situatia decat daca atunci cand revii in Romania, apai asa e. Vorba lui Flo, nu toate se pot rezolva de la distanta.
De cand nu mai esti in tara? Probabil ca problema semnalului nu era legata de eSIM, ci de faptul ca ai stat mai mult in strainatate decat in Romania in ultimele 2-3 luni.
Daca stai mai mult plecat decat in tara, iti recomand o cartela din tara in care stai mai mult.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salut!
Sincer, acum ca ai menționat asta am realizat ca răspunsul a venit din partea cuiva de la orange.
Sunt plecat din țara de 3 ani însă mai trec din can in când prin țara și este prima oară când s a întâmplat asta, am aici nevoie te numărul de România pentru banca și alte servicii.
Mulțumesc frumos !!

Florinegurita
Florinegurita

Florinegurita

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Florinegurita

Cu plăcere! Înseamnă că îl folosești cu credit și din el ți se retrag bani la costul standard al minutului/SMS ului....

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Am avut un abonament de 8€ Pana acum cateva zile când l am redus la 6€.

Florinegurita
Florinegurita

Florinegurita

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Florinegurita

Poate aceasta schimbare de abonament sa fie sursa problemei?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!