Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Lipsa facturi reincarcare PrePay in My Orange

Bună ziua,

Nu apar facturile în secțiunea facturi. De unde le pot descărca?
Mulțumesc,

dfg
dfg

dfg

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
dfg
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Dfg, bun venit in Comunitate!!! Dacă apeși "Plătește" ce se întâmplă? Îți apare macar factura curentă sau nu se întâmplă nimic?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Dacă apăs plătește apare ce se vede mai jos.
Dar nu înțeleg ce legătură e între facturile de abonament și facturile pentru reîncărcare cu credit/minute.

dfg
dfg

dfg

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
dfg

@dfg, bun venit în Comunitate!
Am acoperit noi numărul de telefon din atașamentul postat de tine pentru că astfel de date personale nu trebuie să fie publice aici.
Spune-ne, te rog, ce factură vrei să descarci? Pentru un abonament sau o factură pentru o reîncărcare PrePay?

@dfg din câte văd, sub numărul de telefon selectat de tine apare „cartela PrePay”. Din colțul dreapta sus, selectează un număr pentru care ai abonament și îți vor apare facturile

@svetalex: :))))) Corect. Nu au cum să apară facturi de abonament voce la un cont de prepay. Captura a fost făcută greșit, adică nu a fost căutată factura în ”oala” care trebuie, în acest caz facturile sunt pe contul aferent abonamentului. Atât de simplu, dar e bine când alții au spirit de observație.

Doresc să obțin facturile pentru reîncărcări prepay. La reîncărcare am solicitat acest lucru.
Cu 2-3 luni în urmă apăreau în această secțiune (de facturi). Mai de curând au dispărut cu totul.
Mulțumesc.

dfg
dfg

dfg

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
dfg

@dfg, momentan, pentru o parte din clienți, sunt niște probleme cu vizualizarea/ descărcarea facturilor pentru reîncărcare din My Orange. Situația este cunoscută și se lucrează la remedierea ei. Vom anunța și noi aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat. Mulțumim pentru înțelegere.

@dfg: La mine sunt evidențiate, deci e ok. Poți vedea în atașament situația de pe contul meu cu facturile de încărcare prepay. Sunt doar 2 pentru că eu încarc contul de prepay doar de 2-3 ori pe an. În rest folosesc servicii de VoIP :))
OBS: Încearcă de pe varianta DESKTOP (chiar și de pe mobil), nu din aplicație.

@DanielaH.
Mulțumesc pentru explicații. Totuși până se remediază problema cum pot intra în posesia facturilor?
Sunt 2 sau 3 luni de când nu le pot accesa.

dfg
dfg

dfg

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
dfg

@dfg, pentru reîncărcările deja efectuate, din păcate, în acest moment nu se pot obține facturile. Dar, dacă mai faci reîncărcări în viitor până se rezolva această problemă, recomandarea noastră este să le faci din My Orange, dar fără logare și atunci vei primi factura pe adresa de e-mail pe care o notezi în momentul reîncărcării.

Situația a fost remediată, facturile pentru reîncărcare fiind din nou vizibile și putând fi descărcate din My Orange.
Încă o dată, ne pare rău pentru acest inconvenient.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!