Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Lipsa semnal 5G Cluj Napoca

Buna. Detin un telefon Samsung S20 FE 5G si un abonament Smart 15 (5G inclus). Locuiesc in Cluj-Napoca dar de cand detin acest telefon inca nu am reusit sa ma conectez la o retea 5G. Am mutat cartela din SIM 1 in SIM 2 si invers, repornire telefon, etc...dar conexiunea 5G nu functioneaza. Ceva idei? Va multumesc !

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare! Ai contactat Serviciul clienți și i-ai rugat să-ți verifice profilul 5g?
Dacă nu ai făcut-o, contactează-i sau scrie-le la serviciul.clienti@orange.ro și cere ajutor specializat!
Baftă!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare! Ai contactat Serviciul clienți și i-ai rugat să-ți verifice profilul 5g?
Dacă nu ai făcut-o, contactează-i sau scrie-le la serviciul.clienti@orange.ro și cere ajutor specializat!
Baftă!

Nu ai semnal 5G doar in zona ta, sau nicaieri prin Cluj? De asemenea, problema se manifesta in interior, afara, sau ambele?

Uite aici harta cu acoperirea 5G. Vezi daca zona ta e acoperita.
https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/

Daca da, si nu ai 5G, fie telefonul nu e setat sa-si ia 5G (verifica setarile de retea), fie nu are acces la banda respectiva pentru 5G, fie e o problema locala si se va remedia pe parcurs.

Daca ai trecut prin pasii de mai sus, si ar trebui sa ai 5G, dar in continuare nu ai, ia legatura cu colegii de la Tehnic, fie prin apel la 300, chat Djingo, sau email.

Ai aici modalitatile de contact in detaliu: https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!