Întrebare fară răspuns

Yoxo - optiunea Schimba card nu functioneaza

Mi-am reinnoit cardul la banca.

Am incercat deja de 2 ori sa schimb cardul in aplicatia Yoxo.

De fiecare data am primit mesajul ca totul a mers perfect si ca se va folosi pentru plata cardul nou. In mod evident, asta este o minciuna.

In aplicatia Yoxo apare tot cardul vechi, care este deja blocat.

Mi-a fost emisa factura pentru luna curenta. Plata a esuat, pentru ca in aplicatie este tot cardul vechi, care este blocat.

Nu reusesc in nici un fel sa schimb cardul vechi cu cel nou.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@UsernameOriginal: Bun venit în Comunitate. Dacă nu reușești să înlocuiești cardul confom ”sfaturilor” binevoitoare ale dezvoltatorilor aplicației (vezi https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-imi-sterg-cardul-din-... ) atunci poți încerca o reinstalare a aplicației. Cu multitudinea de update-uri din ultima perioadă, a fi la zi cu aplicația este un ordin, nu o rugăminte. Dacă nu, atunci doar ”specialiștii” din ograda Orange te vor rezolva. Sau te vor lămuri să cauți alternative la Yoxo.

Dupa cateva ore de la esuarea platii, am primit SMS de la banca - plata a fost in sfarsit efectuata.

Totusi, in aplicatia Yoxo apare in continuare cardul vechi.

E bine că cel puțin banca nu te-a blocat și ai efectuat plata. Rămâne acum ca și Orange să se sesizeze și să prelucreze solicitarea cu celeritate și seriozitate. Altfel, vei avea o distracție cu... repetiție.

@UsernameOriginal, ai reușit să salvezi cardul nou în aplicație? E totul în regulă?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!