Întrebare fară răspuns

Abonament YOXO suspendat deși este platit!

Este a treia oară când am această eroare cauzată de "serviciu indisponibil".
Dacă în primele cazuri au fost niște erori de sistem în care erau doar niste notificări eronate,de data asta e mult mai grav.
In sensul că abonamentul este suspendat de două zile și pe chat-ul YOXO nu este nici o șansă de răspuns. Alte căi de comunicare pentru a semnala această probkema urgentă și gravă nu sunt, din moment ce nu pot lua legătura cu un operator.
Dacă a mai întâmpinat cineva și sigur au fost cazuri aștept un răspuns, căci pe promptitudinea, implicarea și proactivitatea ORANGE nu mă bazez.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, @Bigu.
Îmi pare rău pentru această situație.Când încerci să intri în aplicație pentru a accesa chat-ul îți afișează eroarea "serviciu indisponibil"? Presupun că ai ultima versiune de aplicație, corect?

Buna Mihaela,
Nu cred că mai este din cauza aplicației care este la zi,pentru că am dezinstalat și am reinstalat ci pur și simplu este o eroare în server bănuiesc deoarece am telefonul oprit,nu este vorba de aplicația în sine.
Este deja a doua zi și am încercat pe toate canalele comunicație să iau legătura de la,chat,mail până la feedback,chiar și prin comunitatea aceasta orange. Nici telefonic nu am reușit să contactez un operator deoarece nu pot încărca e cu credit premium ca să pot lua legătura cu cineva.
Este o situație absurdă de care nu am mai auzit sau nu am mai întâlnit la altcineva,să îți oprească serviciile de telefonie cred că cel puțin două zile dacă nu și mâine sau nu știu când se rezolvă ar fi un termen de 72 de ore.

Buna.. Aceasi problema o am si eu, mi-a fost luat automat din cont de pe card plata abonamentului acum 3 zile, totul ok pana aseara cand am fost instiintat ca abonametul a fost suspendat pe neplata desi factura emisa apare ca este platita.

Salut!
Ne pare rău pentru problema întâmpinată de voi. Situația este cunoscută, există un incident în acest sens, iar colegii noștri lucrează pentru remediere, cât de curând posibil.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Exact aceași problema. Am stat toata ziua fara internet si telefon. Nici o sansa de contactare, doar saracia aia de “Messenger”. De dimineata si pana la ora asta nu am primit nici un raspuns. Nu stiu cum pot rezolva problema asta, dar si cand o rezolv, JET YOXO.

La asemenea companie cu notorietate nu ma așteptam sa se murdărească in asemenea hal cu mizerii de așa factură. Sa nu poți lua legătura cu un operator și sa nu poți remedia o problema tehnica nici in 5 zile. Mi se pare un amatorism degradant pentru un brand de “prestigiu”
Să nu te intereseze de customer service,care este primordial in astfel de bussines,doar bazându-te pe faptul că abonamentele YOXO le fac doar copii de 17,18 ani este într-adevăr o lipsă de interes și de implicare.
Problema mare este că nu pot închide abonamentul doar din cauză că îmi apare ca și neachitat am reușit să închid două abonamente care erau achitate din timp dar acesta nu-l pot achita.
Chiar îmi pare rău că m-ai recomandat și altora abonamentul acesta și clar că pe viitor nu mai recomand sub nicio formă orange-yoxo. Pentru că nu este o situație nou întâlnită,am mai găsit și al de situații similare cu probleme tehnice vechi de 7-8 luni în urmă și cred că se repetă aleatoriu nu este o problemă rezolvată.

@Bigu: Decât un Yoxo suspendat mai bun este un prepay în perioada de grație. Mai puțin de 10 euro / an cheltuială. Dar fiecare erou are o poveste a sa, aici eroul fiind Yoxo care v-a biruit pe toți.

Nu exista sa platesc in prealabil niste servicii de care nu am beneficiat.
Cum se justifica in contabiltate acesti banii pe care compania i-a incasat in toata aceasta perioadă ENORMĂ de probleme tehnice,in care nu a furnizat conform contractului, nici un serviciu.
Chiar sunt curios cum se va gestiona situația aceasta unde eu și nu numai,am fost păgubiți. Pentru ca trebuie sa escaladeze la alt nivel.

@Bigu: Ți se acordă o lună promo (de timp, nu în euroi) de calmare și liniștire a valurilor create, după care viața merge mai departe cu aceleași obiceiuri, fapte și distracții. De ce? Pentru că ”the life is bright, the life is Orange”.

@Flo1 Mi se pare enorm o luna de promo, nu e așa de mare consignația asta,dacă îmi da și mie 1 săptămâna, zic sărumana... ce dacă mi-am luat alta cartela.

Eu de mai bine de 2 saptamani ma chinui sa platesc la ei. Este jale. Nu recomand Yoxo. Le-am facut o reclamatie si la ANPC. Este inadmisibil. Am schimbat 3 carduri si nici macar 1 ron nu se retrage. Am instalat aplicatia pe alt telefon si aceeasi problema. De 5 zile pe aplicatie pe messenger nu raspunde nimeni. Efectiv de 2 saptamani mama a ramas fara posibilitatea de a suna.. asta e. Mi-am furat-o rau cu ei. Astept doar sa pot plati si sa termin cu ei. Inca odata NU RECOMAND YOXO.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!