Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Dragilor, cineva de la voi iar se joaca la butoane și nu știe ce face. De ieri am limitare pe toate numerele la fabuloasa viteza de 100 download și 30 upload. Un profil de limitare binecunoscut deja pentru cei mai din inside. Pe forumul Softpedia deja se plâng câțiva clienți care sunt foarte tehnici de aceeași limitare. Chiar încep sa ma enervez iar și sa ma satur de serviciile oferite de marile corporații.
Se rezolva sau ma portez? Cu tot respectul pentru ce ați făcut pana acum, dar asa ceva nu se întâmplă nici măcar la Digi Mobil.
Răspunsuri
Sa vezi cum e sa te limiteze Voda la 2 MB/s la net...nelimitat... ;) Aia limitare de viteza!!!
Radule, treaba aceasta am spus-o demult într-o formă sau alta dar prima tendință a colegilor de pe aici este aceea să-ți spună că tu nu te pricepi sau ai făcut ceva greșit...
La astfel de limitări, nu contează tipul de abonament sau numărul lor. Cel mai bine, la fel ca în roaming, schimbi furnizorul serviciilor, iar problema este ca rezolvată. Chiar toți deodată sau chiar nici unul activ în zonă și să te lase fără semnal este un scenariu mai dificil. Așadar este simplu. Alternativa îți rezolvă problemele întotdeauna. Nu este o constatare, este o ”experiență proprie”.
La mine mergea decent mai devreme. Acum nu mai pot testa, că nu am viteze mai mari de 100 oricum.
Mulțumesc!
Din păcate și eu am aceeași pb. Ce viteza? Eu nu pot da niciun mesaj, nu pot descarca nimic. Nu merge nici wifi care e de la digi. Greu fără, net. Nu înțeleg de ce nu am conexiune la internet
Narcisa, nu merge netul pe nici un site (vad ca pe Comunitate poti scrie) sau te referi la retelele de socializare? Tot ce tine de FB si retelele surori e picat in toata lumea. Mai dureaza...
S-a rezolvat.
Deja nici nu îmi mai fac griji dacă vor mai fi probleme, ci mai degrabă când vor fi următoarele și ce se va mai întâmpla. Trăim în România și scade pe zi ce trece calitatea la tot.
@simple_dreams, colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că, într-adevăr, a fost o problema, dar ea a fost remediată.
Ne pare rău pentru inconvenientul creat.
DanielaH a răspuns
simple_dreams a răspuns
delfinas a răspuns
Ciucuras a răspuns
Vio73 a răspuns
FLo1 a răspuns
un anonim a răspuns
delfinas a răspuns
simple_dreams a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.