Întrebare fară răspuns

Cum plătesc factura Telekom Romania Communications?

Pentru moment, nu vor exista schimbări, iar experiența clienților care au servicii în ambele companii va fi similară cu cea dinaintea tranzacției.

 

1. Daca vei dori să faci plata facturilor în magazin, ai la dispoziție magazinele din această listă www.HelloFix.ro/shop-locator 

În viitorul apropiat, vei avea la dispoziție și întreaga rețea de peste 500 de magazine Orange.

 

2. Plată numerar:

  • Punctele de plată Pay Point şi Centru de plăți un-doi – cu prezentarea facturii.
  • Băncile: Alpha Bank, BRD Groupe Société Générale, CEC Bank, Credit Europe Bank, Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP, GarantiBank, First Bank, UniCredit Bank.
  • Rețeaua Westaco Express.

 

3. Plată la bancomat (ATM) - Alpha Bank, BCR, BRD Groupe Société Générale, Banca Transilvania, First Bank, UniCredit Bank şi la GarantiBank prin scanarea codului de bare de pe factură, întreaga rețea de bancomate fiind prevăzută cu cititor cod de bare.

 

4. Online:

- din contul MyAccount accesat din browser aici

- din aplicația MyAccount Telekom care devine My Account Fix și trebuie descărcată din Google Play, App Store sau Huawei Store.

 

Pentru mai multe informații privind magazinele disponibile, modalități de plată a facturilor, numere de contact, dar și alte detalii despre tranzacție, puteți accesa pagina www.HelloFix.ro

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Niciun răspuns

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!