Întrebare fară răspuns

Informații generale despre serviciile și produsele Telekom România Communications

Știm că această tranzacție va aduce câteva schimbari pentru voi, așa că ne-am gândit să listăm aici principalele modificări pe care trebuie să le aveți în vedere în următoarea perioadă.

Vă asigurăm că noi vom face toate eforturile pentru ca procesul de tranziție sa fie unul cât mai simplu.

 

Principalele schimbări sunt legate de:

 

• plata facturilor – pentru plata facturilor în magazin aveți la dispoziție magazinele din această listă www.HelloFix.ro/shop-locator și, în viitorul apropiat, în întreaga rețea de peste 500 de magazine Orange; restul opțiunilor de plată de până acum rămân neschimbate

• schimbarea cartelei SIM – se poate face în magazinele din această listă www.HelloFix.ro/shop-locator și, în viitorul apropiat, în întreaga rețea de magazine Orange

• aplicația My Account - aplicația mobilă Telekom My Account devine My Account Fix; ea poate fi descărcată gratuit din Google Play, Apple Store sau Huawei Store; aplicația My Account web poate fi accesată direct din pagina https://fix.telekom.ro/ iar datele de logare și serviciile disponibile rămân aceleași

• minutele și SMS-urile efectuate către rețeaua Telekom România Mobile Communications vor fi consumate din minutele și SMS-urile naționale

• clienții cu servicii mobile asociate contractelor convergente vor avea acces, în următoarele luni, la conectivitate mobilă în rețeaua Orange; serviciile mobile sunt furnizate astăzi de Telekom România Mobile; transferul între cele două rețele se va face gradual și toate schimbările vor fi comunicate în avans

• cumpărăturile de servicii de pe site – dacă veți dori să achiziționați servicii sau telefoane, ca și client Telekom România Communications, veți putea folosi în continuare formularul disponibil pe http://telekom.ro/ si numărul 0219890 pentru a intra în legatură cu echipele de vânzări

 

Ce nu se schimbă pentru moment:

 

• numărul de telefon rămâne același, daca nu veți alege să-l schimbați

• echipamentul pentru servicii fixe de internet ori TV rămâne același; dacă doriți să-l schimbați sau să-l duceți în service, veți merge în continuare spre canalele Telekom cunoscute

• oferta de servicii ramane în vigoare, conform contractului

• data de emitere a facturii rămâne aceeași

• numărul de contact la care veți putea apela pentru consultanță este 1930, iar în cazul în care doriți informatii despre oferte, puteți suna la numărul 0219890

• modalitățile de plată a facturii cu care sunteți deja obișnuiți rămân în vigoare

 

Vă vom ține la curent cu toate noutățile care vor apărea.

 

 

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Mult succes Orange&Telekom! Bun venit abonatilor Telekom in familie Orange!

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
3
3262 / 5000
puncte
Custom field 2
Tina

@DanielaH: Pentru clienții care iubesc (încă) partea de servicii fixe ale Telekom, consider că este destul de cuprinzător și clar. Acum depinde de gradul de aprofundare și înțelegere al fiecărui abonat în parte. Restul este marketing. Importantă este reîntregirea atât ca ofertă cât și ca management a serviciilor fixe oferite de Orange ex-clienților Telekom.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Nu are ce sa fie rau din punctul meu de vedere ca si utilizator de servicii fixe Telekom,internet fix +IPTV foarte bune , va spun ca aceasta fuziune nu poate fi decat benefica Orange-ului.
Sper sa se miste repede lucrurile altfel GIGI cu ofertele lui de un euro jumate vor acapara toata piata,cunoscut fiind apetitul romanilor pentru ieftineala

NuamID
NuamID

NuamID

User level
Nivel
1
118 / 750
puncte
Custom field 2
NuamID

@NuamID: Să nu uităm sloganul unor retail-eri alimentari: ”Ieftin și ... bun”. Cât privește problema descrisă de tine, consider că ”soarele” este clientul, nu Orange. Așadar universul se învârte în jurul clientului, nu al furnizorului. Aceasta pentru că, deși are balta pește, puterea de alegere a peștelui este superioară talentelor pescarului.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

@FLo1 ... sa speram ca pestii nostri sunt mai destepti

NuamID
NuamID

NuamID

User level
Nivel
1
118 / 750
puncte
Custom field 2
NuamID

Eu sper că Orange a tras învățăminte din ce a pățit Telekom și nu vor face la fel. Adică dai ieftin și după aia scumpești mereu, dar scoți canale bune. Dacă nu ai conținut de calitate, iar preturile sunt sus, existâ concurență!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!