Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Update 28.03.2022
Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange Romania Communications poate fi contactat la:
Deasemenea se pot folosi și adresele de e-mail:
sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania)
Pentru mai multe detalii puteți accesa și pagina www.HelloFix.ro
Aceste numere nu mai sunt de actualitate începând cu 28.03.2022:
Răspunsuri
Cum platesc factura, de la fostul telekom. In aplicatia my telekom nu mai am acces.
Salut, Balaban Aurica!
Aplicația My Account Fix a devenit My Orange Fix.
Pentru actualizarea numelui aplicației nu este necesară reinstalarea aplicației, ci doar actualizarea ei.
La deschiderea My Orange Fix se va primi un mesaj cu un link către App Store/ Google Play.
Trebuie doar dat click pe butonul Update/ Actualizează.
Datele de logare, setările și serviciile disponibile rămân aceleași.
Aici aveți prezentate toate modalitățile de plată factură:
Buna ziua! Sunt un abonat telekom, telefon fix si ma chinui de ieri sa anunt un deranjament pentru acest post fix. Ma poate ajuta cineva? Intentia mea este sa vorbesc cu un operator caruia sa-i pot explica ce s-a intamplat. Nu toata lumea este pregatita in ziua de azi sa vorbeasca cu roboti
@Jeny91, la 300 poți vorbi cu un operator.
Deasemenea ai la dispoziție și cele două adrese de e-mail menționate în topic - infoclienti@orange.com și
sesizari@orange.com.
DanielaH a răspuns
Jeny91 a răspuns
DanielaH a răspuns
Balaban Aurica a răspuns
DanielaH a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.