Întrebare cu răspuns(uri)

Evitarea suspendarii nr de telefon trimitand mai multe sms uri

La ce interval de timp poti da un anumit nr de sms uri (per ex un nr maxim de destinatari este 20. programez un mesaj sa se trimita celor 20 de persoane. mai pot trimite cu aceeasi metoda inca 5 mesaje in decursul zilei, dar la ore diferite?) astfel incat sa nu te trezesti cu numarul de telefon suspendat, asa cum am patit o eu‍♀️

Georgi_ana
Georgi_ana

Georgi_ana

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Georgi_ana
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna, Georgi_ana,

Problema e in termenii si conditiile Orange Prepaid: https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/pdf/2021-08/Bro... (1.7.2 Obligatiile Clientului (6).)

Pentru business-uri, si in special pentru trimirea de mesaje SMS in cantitate mare, sau cu frecventa mare, nu se foloseste o cartela prepaid. Si, sunt destul de sigur ca si la abonament te poti trezi cu abonamentul suspendat dupa un anumit nr de mesaje trimise simultan. Iti las atasat un screehsot ca sa vezi punctual care sunt limitarile impuse.
Ai limita si la nr total de destinatari/zi, ai limita si la frecventa, si la proportia de mesaje trimise vs primite...

Cum poti evita asta? Cel mai simplu cu un abonament dedicat pentru asta. Sau, cum ai facut pana la urma, instiintand Orange Romania de scopul in care se foloseste cartela respectiva. Dar cel mai probabil o sa ai nevoie de un abonament dedicat pentru asta.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Bun venit in Comunitate, Georgiana!!!
Poti da mai multe detalii despre suspendare, de ce crezi ca s-a intamplat din cauza ca ai fi trimis prea multe sms-uri?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Din pacate da, asa s-a intamplat. Am cumparat o cartela orange pentru a-mi face un telefon de munca, in ideea de a nu mai folosi numarul personal. am prestabilit un mesaj pe care ulterior l-am trimis tuturor pacientilor. o parte din ele s-au trimis, iar ulterior am sesizat ca o parte nu. Ce-i drept, unui nr foarte mare de persoane (in jur de 200 si ceva). Nu am stiut ca nu pot primi apeluri si nici nu pot initia. Am sunat dupa un timp la cei de la orange, de unde mi s a supus ca intr-adevar nr este suspendat si ca va trimite ea o solicitare iar eu nu mai trebuie sa fac nimic.si ca in general dureaza cam 30 de zile pana se rezolva, dar ca se va rezolva mai repede.
Am tot asteptat, aprox o sapt, pana am sunat din nou, in ideea sa nu fiu stresanta. La al doilea apel catre ei, am aflat abia ca de fapt trebuia sa fac ceva, si anume sa trimit un email prin care sa mentionez ce anume am facut si cum am procedat, si ca faptul ca nr este suspendat, poate fi din cauza unui nr mare de sms uri trimise, in acelasi timp si ca probabil daca as fi trimis la un interval de o ora, nu s-ar fi intamplat acest lucru.
Afland toate aceste detalii, evident ca am trimis repejor email si am asteptat. Ieri am sunat din nou, mi a raspuns alta persoana evident care m-a instiintat ca nu se mai poate face nimic, ca numarul a fost suspendat si ca perioada rezolvarii acestei situatii a trecut de 30 de zile. In plus, si il cred pe cuvant, ca mi-ar fi trimis un mesaj aparent la momentul respectiv cand am trimis acele mesaje prin care m-au instiinat cu privire la suspendarea numarului, si ca in baza lor apare trimis dar eu nu am primit nici un mesaj de la ei, pentru daca as fi primit clar as fi sunat mai din timp.. pentru ca nu as fi dorit sa o iau de la capat, in conditiile in care anuntasem deja toti pacientii de nr nou... a fost tare neplacuta situatia si este jenanta ca la scurta perioada de timp sa-i anunt pe toti, din nou, de schimbarea numarului de telefon, intr-o luna de zile..Astazi mi am luat cartela noua de telefon, asta este.. doar ca am mari emotii sa nu patesc la fel. Evident ca voi trimite mesajele cu interval de timp de o ora, doua intre mesaje, sperand totusi ca acum sa fie in ordine si sa nu se repete situatia. Tocmai de aceea am ales sa pun o intrebare pentru ca nu am gasit nimic concrect in Termenii si conditii
PS. cred ca nimeni nu se gandeste vreodata, ca atunci cand isi cumpara o cartela cu numar, sa verifice intai termenii si conditiile, sau sa-i treaca prin cap ca incalca ceva anume (in situatia de fata TCG)

Georgi_ana
Georgi_ana

Georgi_ana

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Georgi_ana

Noi avem la clinica un sistem automat de trimitere a mesajelor către pacienti , legat direct la programator pt 7 medici , și trimit zilnic sute de mesaje , dar nu am pățit niciodată povestea asta . E drept folosim un SIM cu abonament, nu pre-pay . Cred ca asta trebuie sa faci și tu, sa achiziționezi un abonament.

Ai putea să transmiți numarul nou prin sms, în decurs de câteva zile, ca să nu se mai sesize sistemul că trimiți multe sms-uri pe parcursul zilei. Ai putea să îți iei un abonament corporate, ca să nu mai ai astfel de probleme.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Probabil că Georgiana nu-și permite încă un abonament.
Probabil că pe cartela prepay exista o limită de SMS uri care pot fi trimise simultan, peste care, dacă se trece, se consideră spam.
Nu știu care e acea limită, ar fi trebuit să afli de la consultantii Orange cu care ai interacționat pe aceasta temă. Eu zic că 20 e o limită rezonabilă de SMS uri trimise simultan, cam la o diferență de o oră, două.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Buna, Georgi_ana,

Problema e in termenii si conditiile Orange Prepaid: https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/pdf/2021-08/Bro... (1.7.2 Obligatiile Clientului (6).)

Pentru business-uri, si in special pentru trimirea de mesaje SMS in cantitate mare, sau cu frecventa mare, nu se foloseste o cartela prepaid. Si, sunt destul de sigur ca si la abonament te poti trezi cu abonamentul suspendat dupa un anumit nr de mesaje trimise simultan. Iti las atasat un screehsot ca sa vezi punctual care sunt limitarile impuse.
Ai limita si la nr total de destinatari/zi, ai limita si la frecventa, si la proportia de mesaje trimise vs primite...

Cum poti evita asta? Cel mai simplu cu un abonament dedicat pentru asta. Sau, cum ai facut pana la urma, instiintand Orange Romania de scopul in care se foloseste cartela respectiva. Dar cel mai probabil o sa ai nevoie de un abonament dedicat pentru asta.

Bravo, @arsradu, ca ai gasit acele reguli!!! Deci trebuie trimise simultan maxim de 5 ori mai multe sms uri decat cele primite s nu mai mult de 300 intr-o zi.
Pentru ca e vorba de o situatie punctuala, adica nu va fi nevoita sa trimita atatea sms-uri in fiecare zi, o cartela prepay pe care sa fie apelata de pacienti ii e suficienta.
Georgiana, incearca sa-ti trimiti de pe celalalt numar 5 sms-uri, ca sa fii acoperita pt vreo 20-25 trimise simultan. Astepti o ora, doua, timp in care s-ar putea sa primesti sms-uri de confirmare de la cativa pacienti, mai trimiti 20-25 si tot asa, dar ar fi mai bine sa trimiti maxim 100 pe zi, pt siguranta.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri!! aceasta este o situatie unica, pt ca nu trimit niciodata atatea sms uri intr o luna, daramite intr o singura zi, de aceea nu am facut nici un fel de abonament. voi incerca, voi tine cont de ce mi ati zis, si sper sa nu mai patesc la fel

Georgi_ana
Georgi_ana

Georgi_ana

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Georgi_ana

Cu plăcere!!!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Buna!!aseara mi am cumparat o noua cartela orange.am prestabilit pt astazi sa se trimita 3 mesaje a cate 20 de destinatari si 1 mesaj catre 17 destinatari..orele trimise au fost urmatoarele 9:27,10:31,12:39 si 13:39..ar mai fi trebuit sa se trimita inca unul,care sta doar in "sending",asta probabil din cauza faptului ca dupa cele 4 mesaje am deja apelurile de intratre si de primire blocate...calculate ar fi un total de 77 de mesaje trimise astazi,la care mi au raspuns 8 pers de data aceasta,fata de data trecuta,ca celalalt nr care a fost suspendat,la care mi-au raspuns f multi din ei(probabil ca acum deja s au obisnuit cu schimbatul nr de telefon)..ce am gresit?intervalul in care s au trimis mesajele?multumesc pt rabdare si pt raspunsuri

Georgi_ana
Georgi_ana

Georgi_ana

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Georgi_ana

Ah si mentionez ca s au blocat apelurile,fara sa primesc vreun mesaj.ca si prima oara de altfel..

Georgi_ana
Georgi_ana

Georgi_ana

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Georgi_ana

"Chestiile"acestea se intampla datorita sistemului anti spam anti flood etc care cred ca este activat in special la cartelele prepay - cred ca la abonament nu se pun aceste restrictii sau cel putin nu sunt asa restrictive - tin minte in perioada cand whatsapp-ul nu era asa raspandit ca trimiteam sms de anul nou la o agenda intreaga ceva de genul pana la 200 contacte si nu aveam probleme.(si foloseam abomament)

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Georgiana, imi pare rau ca esti in aceeasi situatie!!!
Maine intre orele 8 - 20 apel la 300 sau mail la Orange in care ceri ajutor, sa ti deblocheze cartela si sa ti se spuna exact cate sms-uri ai voie sa trimiti si la ce perioada.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Am trimis email imediat cand am sesizat ca nu pot apela,iar apoi am sunat si am vb si la ei.au trimis si ei solicitare,astept acum raspuns,sper sa fie ok.reprezentatul de la telefon mi a spus ca se va rezolva situatia si ca cel mai probabil vor debloca si voi face o cerere,impreuna cu o poza de buletin prin care sa pot continua sa trimit mesajele,si ca ulterior va fi ok.acum sper doar asa sa fie,pentru ca altfel va fi jenant tare..:(.mi a mai spus ca de preferat ar fi sa incep sa dau aceste mesaje dupa o luna de zile,dupa ce am numarul capata un pic de vechime,pt ca se considera ca este prea noua cartela si de aceea e considerat ceva dubios.va tin la curent!

Georgi_ana
Georgi_ana

Georgi_ana

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Georgi_ana

Mă gândeam că s-ar putea sa fie și o chestiune legată de vechimea cartelei. Fiind prea noua, activitatea intensă pare dubioasă, spam. Sa sperăm că se rezolvă situația!!!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!