Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] yoxo - eroare de sistem la adaugarea 100 gb

Incerc sa adaug 100 de gb pe Yoxo pentru a se activa si roaming-ul si imi da eroare de sistem.A mai patit cineva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Sino: Bun venit în Comunitate. Cum încerci să adaugi 100 GB? De unde? Din ce aplicație? Cea de YOXO? Alta decât aceasta nu va fi funcțională. Revino cu detalii despre proces, poate și o captură de ecran cu mesajul returnat.
LE: Dacă dorești activarea opțiunii cu Roaming (cea de 39 lei), trebuie dezactivată în prealabil opțiunea anterioară pe care ai avut-o, adică cea de 19 sau 29 lei.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

@Sino: Asemeni capturii atașate, povestea este frumoasă, dar pare să nu se întâmple. Nu cunosc restricții în privința opțiunii (adică să fie cu dedicație pentru un anumit abonament), iar roamingul în SEE se activează automat din cele descrise de către ei. Totuși, mai încearcă mai târziu și ar trebui să reușești.
Se mai întâmplă chiar și la încărcările de prepay sau plățile facturii de abonament.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

@Sino, bun venit în Comunitate!
Am întrebat colegii și nu avem semnalat niciun incident pentru situația descrisă de tine.
Pe card sunt fonduri suficiente, da?

@Sino: Cum îți scriam anterior: cu răbdare și insistare vei obține confirmarea. Nu doar la Yoxo sunt astfel de probleme la plată. Oricum era interesant să ți se întâmple ca la prepay: Să plătești, să fie totul ok, dar să nu ți se aloce resursele decât după 24-48 de ore.
Totul e bine când se termină cu bine.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!