Întrebare fară răspuns

De ce nu pot activa factura pe email și notificarea prin SMS

Bună ziua dragi moderatori și asistenți Orange! Salutare tuturor membrilor comunității Orange!

Mă confrunt cu o micuță problemă legată de logistica facturii Orange: prin luna mai a anului curent (2021 pentru cei care vor răsfoi această postare în alt an) Orange a găsit să-mi bage pe gât în mod unilateral taxarea facturii tipărite și expediate la adresa din contract.

Am spus atunci că logica din spatele acestui demers mi se pare cel puțin puerilă pentru că astfel nimeni nu salvează nici o planetă, scuza folosită pentru a te împinge spre factura electronică fiind aceea că se taie mai puțini copaci pentru fabricarea hârtiei pe care sunt tipărite facturile, pentru că eu oricum am nevoie de ele în format fizic pentru contabilitate.

În iunie am renunțat constrâns fiind de atotputernicul Orange la factura tipărită și m-am mulțumit doar cu factura în format electronic și notificarea prin SMS la emiterea facturii.

Însă la prima ediție a Pinata Party, cum eu aveam treburile acestea 2 activate, mi-am zis că le dezactivez și apoi le reactivez ca să primesc bonusul corespunzător. Însă după momentul dezactivării partea de email a rămas blocată cu statutul în procesare iar la partea de SMS deși o activez nu se întâmplă nimic, revin și o găsesc dezactivată și ori de câte ori încerc nu se mai întâmplă nimic.

Cum rezolv treaba aceasta?!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pare un bug pe undeva. Posibil in aplicatie. Sunt curios daca e doar pe contul tau sau e la fel pentru toata lumea. Pana acum, vad ca nu s-a mai plans nimeni de chestia asta, sau poate n-am vazut eu, deci...e posibil sa fie doar pe contul tau.

Din My Orange, varianta de PC, ai incercat cumva sa modifici chestiile astea? Poti modifica de acolo? Sau nu vrei sa incerci de acolo pentru ca pinata party?

@arsradu ba da s-au tot plâns, acum citesc topicurile... și pe desktop am aceeași problemă: partea de email e în procesare de câteva luni, partea de SMS se resetează automat pe inactiv.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut!

Am confirmat și aici că în acest moment nu se poate activa notificarea prin SMS pentru emiterea facturii din aplicația My Orange. Este o situație cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei. Vom anunța și noi pe topicul respectiv când vom avea confirmarea că s-a rezolvat. Vă mulțumim pentru sesizări și pentru înțelegere.

@DanielaH, tocmai ce-am comentat și la acel topic... dar nici în varianta web nu funcționează... în plus rămâne partea cu notificare prin mail status în procesare...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Nici după o lună și update-uri săptămânale de aplicație nu s-a rezolvat o problemă minoră...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!