Întrebare fară răspuns

Nu primesc SMS de la banca si alte probleme Yoxo

Cea mai mare greseala a fost sa cred ca scap de factorul uman daca migrez la YoXo. Mi am luat o cu varf si indesat. Imediad dupa portarea de la abonament vodafone red 25 constat ca nu mai pot autoriza plati, sms de la banca nu ajung. Sun la banca ma trimit la Orange. Realizez cu frustrare maxima ca nu am cum lua legatura cu orange pentru ca nu pot incarca abonamentul cu credit pentru a putea plati sa vb cu suport orange, altfel nu se poate…concluzia… inca o astept si eu, de 24h am scris pe chatul yoxo.

Bine-inteles migram mai departe

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Nu Radu. E ok yoxo simplu.
@YoxuSux: Atât doar că, portat din vodafone, numărul centrului SMS si setarile pentru SMS sunt altele. Iar pentru aceasta, numărul trebuie schimbat cu cel al Orange, adică +40744946000.

Se pare ca nu ati inteles, nu pot primi sms de banca. Restul de sms ajung si se trimit fara probleme.
Btw pe iphone nu exista nicaieri setari unde poti schimba msg center

@YoxuSux: Întrucât ai un inteligentPhone care primește iMessage în loc de SMS-uri, vezi să nu ai numărul expeditorului în lista de numere blocate. Iarăși, pentru a primi mesaje ca SMS/MMS trebuie dezactivată opțiunea imessage. Mai multe detalii pe pagina inteligenyPhone-ului: https://support.apple.com/ro-ro/guide/iphone/iph3d039b67/ios

Update: problema cu sms scurte s a rezolvat de la sine.
Intre timp am alta problema muuult mai deranjanta: sunt apelat si nu pot fi contactat, “numarul nu este in serv, the number is not in service”

CONCLUZIE: draga Orange, LASA-TE DE YOXO, E BATAIE DE JOC

De cateva zile aplicatia yoxo imi arata eronat datele

Mai exact, numarul meu pe abonament yoxo nu se regaseste la informatii

Acel numar din atash ( șters pentru private) este unul mai vechi portat in alta retea. Am instalat/reinstalat aplicatia si degeaba.

Ceea ce mă enervează la yoxo este faptul ca nu exista sa suni la servicii cu clienții ( gratis) . Pe chat aștepți cu zilele, nu răspunde nimeni

help, careva?

@a_d_y, într-adevăr, pentru o parte din clienții Yoxo, aplicația afișează informații eronate. Situația este în atenția colegilor noștri. Vom anunța și noi aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere.

Buna,

Acum totul este în regula. Trebuie rezolvată problema cu numărul de la C.C nu este ok sa ai credit pentru a suna acolo. Din punctul meu de vedere apelul trebuie sa fie gratuit

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!