Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna ziua!
Am primit azi cod de revendicare premiu cu livrare, dar nicio sansa sa il introduc in sectiunea premiului.
Sa inteleg ca ar fi sanse de rezolvare si am eu o eroare?
Răspunsuri
Pagina 4 din 4
Punctele necesare nu se modifica in permanenta. Dar intr-adevar, s-au modificat acum vreo doua saptamani, cand s-au cerut si de 30 de ori mai multe puncte la unele produse. Nu cred ca se vor mai modifica pana la finalul campaniei, dar cine stie.
In fiecare marti, in intervalul 10-18 ar trebui sa apara noile premii pentru saptamana respectiva.
Da...azi am stat la refresh...pentru premiile din săptămâna a 10-a , tv , controllere PS4, încărcător 15w , Smart watch...
Am avut refresh la fiecare 15 secunde cu auto3ip iar modificarea pe cele 4 produse a avut loc la ora 12:55:15 am reacționat la 12:56:18 însă deja era stoc epuizat.am revăzut filmarea din acest interval și nu a existat nici un produs cu stoc .Probabil era nevoie de un refresh la 1-2 secunde ...
Nașpa...când e sa nu ai noroc nici tehnologia nu te ajută
Mădălin a răspuns
arsradu a răspuns
Mădălin a răspuns
arsradu a răspuns
Mădălin a răspuns
arsradu a răspuns
Mădălin a răspuns
arsradu a răspuns
Georgel85 a răspuns
Radu Filoș a răspuns
Hede a răspuns
VIKI05 a răspuns
JaguaR a răspuns
Iulian T. a răspuns
JaguaR a răspuns
DanielaH a răspuns
Hede a răspuns
Deea24 a răspuns
Radu Filoș a răspuns
Livra a răspuns
Radu Filoș a răspuns
Hede a răspuns
Radu Filoș a răspuns
Hede a răspuns
Deea24 a răspuns
arsradu a răspuns
Iulian T. a răspuns
Radu Filoș a răspuns
Vali 01 a răspuns
arsradu a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.