Întrebare fară răspuns

[Încheiat] Am cod de revendicare Pinata, dar nu am unde sa il introduc (Campania I)

Buna ziua!
Am primit azi cod de revendicare premiu cu livrare, dar nicio sansa sa il introduc in sectiunea premiului.
Sa inteleg ca ar fi sanse de rezolvare si am eu o eroare?

Radu Filoș
Radu Filoș

Radu Filoș

User level
Nivel
1
108 / 750
puncte
Custom field 2
Radu Filoș

Răspunsuri

Pagina 3 din 4

am cerut un numar de inregistrare si astept un raspuns oficial, dupa care probabil voi face o reclamatie la ANPC. Regulamentul este destul de clar, daca ai primit codul, ai 24 de ore sa-l introduci, apoi inca 24 de ore sa trimiti adresa de livrare. In cazul in care nu respecti termenul, nu se valideaza premiul iar produsul revine in stoc si poate fi revendicat de alta persoana.. un mare bull..

Salut tuturor!
Ne pare rău pentru neplăcerile întâmpinate. Am trimis tot feedbackul și comentariile voastre colegilor noștri care se ocupă de Pinata Party.
Așa cum ați văzut în regulament, numărul de premii săptămânal este limitat. De exemplu, în cea de- a doua săptămână a campaniei au existat 52 premii (2 televizoare, 5 brățări fitness, 5 aparate foto, 20 sterilizatoare, 20 seturi termos). Datorită faptului că au fost foarte mulți clienți eligibili pentru revendicarea acestor premii, stocurile pentru aceste produse s-au epuizat foarte repede.
Pentru aceia dintre voi care ați primit codul pe e-mail dar nu ați putut revenidica premiul, v-am trimis mesaje private pe e-mail cu mai multe detalii.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

E clar destul de praf acest pinata party. O sugestie ar fi sa dati review-uri la aplicatie in Google Play / AppStore, in care sa mentionati problema, poate asa e mai vizibil.
Oricum, foarte slabe sansele pentru un utilizator obisnuit sa prinda orice premiu. Cred ca erau mai mari sansele daca era extragere ca la loto.

Ca si răspuns eu am primit 300 de puncte bonus pentru eroarea cauzată, dar eu unul nu doresc punctele, imi doresc premiul.
De unde știu că premiul nu a fost rezervat pentru mine ,odată ce am primit codul de confirmare prin email, deja am o mulțime de puncte,ce fac cu ele daca nu pot revendica nimic?
Voi tot asa a-ți primit ? 300 de puncte ca si consolare?

Eu am fost sunată, mi s-a spus că în cursul zilei se rezolvă problema. A trecut o săptămână. Am primit puncte, de premiu nu știu nimica

tot la fel..300 de puncte si doua mesaje.. unul in care se recunoaste ca e o problema care se manifesta in cazul mai multor utilizatori, dar se va remedia de catre cei de la tehnic..adica vor face aplicatia sa mearga.. nu ca se va rezolva in vreun fel problema noastra.. adica cei cu coduri din saptamanile trecute, sa poata sa isi revendice premiul.. si un alt mesaj in care imi zice ca, nu am putut sa imi revendic premiul pentru ca nu a mai fost stoc.. pai bai Orange.. din moment ce tu imi zici in regulament ca daca am primit codul, am 24 de ore ca sa il introduc in aplicatie, daca nu premiul redevine disponibil pentru revendicare, si eu nu mai am acces la premiu la cateva secunde de cand am primit mailul, atunci unde e "rezervarea" care vine o data cu primirea codului pe email?? o bataie de joc mai mare nici ca exista.. totusi ma asteptam de la Orange sa isi respecte putin clientii si sa isi asume greselile.. dar se pare ca cer prea mult.. Dezamagire.. Sincer, sunt cu voi de peste 20 de ani..aveti cea mai buna retea(cel putin in zona mea de interes) si unii dintre cei mai bine pregatiti consultanti.. ma asteptam la ceva mai mult de la voi.. nu cred ca daca v-ati fi asumat greseala, ati fi simtit foarte mult la buget.. ba din contra, cu niste clienti multumiti, aveti si voi mai mult de castigat.. macar credibilitate

Am primit si eu 300 puncte ca "despagubire", dar puteam trai si fara, atat timp cat e IMPOSIBIL sa accesez un premiu!

Azi a fost mai penibil ca data trecuta: am urmarit fix la ora 14, au aparut produsele noi direct cu stoc epuizat, nici nu am vazut bulina verde! Oare cum poate cineva sa acceseze premiul, sa primeasca email cu cod (eu am primit dupa 8 min data trecuta), sa introduca codul in aplicatie si sa revendice premiul, toate INTR-O SECUNDA?!

Dispun de tehnologie rapida, dar azi nici nu am reusit sa vad stoc la premiile zilei....

Dezamagitor rau de tot Orange!
Iti ofer cele 300 puncte inapoi, nu ma ajuta cu absolut nimic.

Mai am o curiozitate: exista cineva care sa ne confirme ca a luat un premiu azi? Sau un premiu consistent sapt trecuta?

Multumesc

Radu Filoș
Radu Filoș

Radu Filoș

User level
Nivel
1
108 / 750
puncte
Custom field 2
Radu Filoș

Salut Georgel!

Daca nu ai primit nimic pe mail, inseamna ca ceva nu a mers bine si, din pacate, premiul nu poate fi revendicat. Daca e totul ok, dupa ce dai click pe Confirma, ar trebui sa primesti un mail saaau (ca in cazul majoritatii)...o eroare. Ala este un pop-up standard. Nu garanteaza ca ai castigat. Doar iti cere sa confirmi adresa de mail.

De asemenea, vezi ca ai foarte multe informatii personale in screenshot-ul ala.

Si inca ceva, ieri a fost Luni. Nu prea aveai cum sa revendici nici trotineta, nici ceasul, pentru ca ele au aparut abia astazi in aplicatie. Asta daca nu cumva stii ceva ce noi nu stim, si ai acces la premii inaintea celorlalti. Ceea ce ar fi foarte interesant. :)

Eram curios daca există cineva care a găsit în stoc unul.din produsele oferite de Orange in schimbul punctelor piniata acumulate...văd că primele postări.au.o.vechime de peste 2luni...la mine abia acum a fost actualizata aplicația si am în meniu rubrica de premii (toate fără stoc mereu)
Încă nu am reușit să găsesc pe.cineva care a luat unul.din.premii.

Premiile fizice nu iti apar deloc in aplicatie sau iti apar dar sunt cu stoc epuizat?
Daca e prima, e posibil sa fie o problema cu contul tau.
Daca e a doua, premiile se dau extrem de repede, pentru ca sunt foarte putine, si cererea e foarte mare.

Nu știu ce să zic , din regulament am văzut că numărul punctelor pentru revendicare creste foarte mult de la o săptămână la alta .Numărul punctelor pentru săptămâna 9 pentru a putea revendica ceva cat de cat era de peste 2500 ...
E greu sa faci 2500 daca nu ai activități extra in cont...
Având în vedere că doar 10% citesc condițiile de aplicare mă gândesc că ar fi foarte greu sa iei ceva..
Chiar voi urmări zilele astea sa văd daca apare ceva acolo..
Până acum vreo săptămână nu am avut premii fizice...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!