Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna ziua!
Am primit azi cod de revendicare premiu cu livrare, dar nicio sansa sa il introduc in sectiunea premiului.
Sa inteleg ca ar fi sanse de rezolvare si am eu o eroare?
Răspunsuri
Pagina 1 din 4
Salut, Radu! Mulțumim pentru sesizare.
Vom trimite colegilor noștri situația semnalată de tine. Ne spui, te rog, despre ce eroare este vorba?
da, eroare se numeste ''am intampinat o eroare, ne pare rau'' sau daca nu ai noroc, nu apare nimic.
Multumesc de raspuns!
Nu apare o eroare, doar ca nu am optiunea de a introduce codul, desi l-am primit.
Apare stoc epuizat de la ora 14, desi am reusit sa rezerv un premiu si am primit si cod de revendicare...
Nu esti singurul. Din mail, ajungi inapoi in aplicatie, si n-ai ce sa introduci niciunde, pentru ca, pentru tine, ca utilizator cu cod de revendicare, produsul e indisponibil. Minunat, nu?
@Livra, ai primit și tu cod prin e-mail și apoi aceeași eroare?
Încercăm să strângem toate cazurile semnalate de voi pentru a verifica punctual ce s-a întâmplat.
Mulțumim.
Buna ziua! Și eu am întâmpinat aceeași problema.
Daniela, nu da eroare in cazul asta.
Pur si simplu link-ul din mail care zice "Completeaza codul in aplicatie", este setat sa duca pe https://www.orange.ro/myaccount/reshape/pinata-party, unde nu ai nicio sectiune sau ceva unde sa introduci acel cod. Iar problema este cat se poate de generala.
Nu ar trebui sa plece si el cu ceva parametri din mail-ul ala? Sa stie si aplicatia ce trebuie sa faca? Momentan duce pe homepage Pinata (pentru ca asta e setat sa faca), si cam atat.
@arsradu, am înțeles, mulțumesc pentru detalii. Ai primit și tu cod prin e-mail?
Eu nu, eu am primit doar erori. :) Dar am cunostinte care l-au primit si au aceeasi problema.
nu am primit cod, dar cunosc o persoana care a primit, si nu ii merge, pur si simplu il duce pe pagina concursului si spune ca nu este stoc.
Bună ziua. Aceeași situație. Am primit cod dar nu l pot introduce
as rade sa nu se rezolve si sa piarda toti premiile ca maine sa intre iar, halal competitie
Asta cu "as rade sa nu se rezolve" e atat de romaneasca! Sa moara si capra vecinului, nu? (Si nevaccinat presupun :))). Mai mult, sa pierdem toti ce? Ca se pare ca nu am castigat nimic! Totusi e in joc imaginea Orange si asteptam solutii. Succese!
sunt vaccinat, nu stiu ce legatura are asta cu subiectul si probabil m ai inteles gresit, nu doresc sa moara si capra vecinului, cei ce au reusit sa revendice pe drept unul dintre premii ( adica fara a folosi un program sau altceva pentru a automatiza si face instant procesul ) sper sa le primeasca, neincrederea mea este in orange si in capacitatea acestuia de a remedia situatie, as rade pentru ca este ceva la care ar trebui sa ne asteptam, nu pare ca se grabesc sa rezolve ceva nu?
Cel mai probabil se va rezolva cumva. Situatia e cunoscuta. Nu ne ramane decat sa asteptam.
Mădălin a răspuns
arsradu a răspuns
Mădălin a răspuns
arsradu a răspuns
Mădălin a răspuns
arsradu a răspuns
Mădălin a răspuns
arsradu a răspuns
Georgel85 a răspuns
Radu Filoș a răspuns
Hede a răspuns
VIKI05 a răspuns
JaguaR a răspuns
Iulian T. a răspuns
JaguaR a răspuns
DanielaH a răspuns
Hede a răspuns
Deea24 a răspuns
Radu Filoș a răspuns
Livra a răspuns
Radu Filoș a răspuns
Hede a răspuns
Radu Filoș a răspuns
Hede a răspuns
Deea24 a răspuns
arsradu a răspuns
Iulian T. a răspuns
Radu Filoș a răspuns
Vali 01 a răspuns
arsradu a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.