Întrebare fară răspuns

Am cod de revendicare Pinata, dar nu am unde sa il introduc

Buna ziua!
Am primit azi cod de revendicare premiu cu livrare, dar nicio sansa sa il introduc in sectiunea premiului.
Sa inteleg ca ar fi sanse de rezolvare si am eu o eroare?

Radu Filoș
Radu Filoș

Radu Filoș

User level
Nivel
1
108 / 750
puncte
Custom field 2
Radu Filoș
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 4 din 4

Punctele necesare nu se modifica in permanenta. Dar intr-adevar, s-au modificat acum vreo doua saptamani, cand s-au cerut si de 30 de ori mai multe puncte la unele produse. Nu cred ca se vor mai modifica pana la finalul campaniei, dar cine stie.
In fiecare marti, in intervalul 10-18 ar trebui sa apara noile premii pentru saptamana respectiva.

Da...azi am stat la refresh...pentru premiile din săptămâna a 10-a , tv , controllere PS4, încărcător 15w , Smart watch...
Am avut refresh la fiecare 15 secunde cu auto3ip iar modificarea pe cele 4 produse a avut loc la ora 12:55:15 am reacționat la 12:56:18 însă deja era stoc epuizat.am revăzut filmarea din acest interval și nu a existat nici un produs cu stoc .Probabil era nevoie de un refresh la 1-2 secunde ...
Nașpa...când e sa nu ai noroc nici tehnologia nu te ajută

Mădălin
Mădălin

Mădălin

User level
Nivel
2
1749 / 2000
puncte
Custom field 2
Mădălin

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!