Întrebare fară răspuns

Am cod de revendicare Pinata, dar nu am unde sa il introduc

Buna ziua!
Am primit azi cod de revendicare premiu cu livrare, dar nicio sansa sa il introduc in sectiunea premiului.
Sa inteleg ca ar fi sanse de rezolvare si am eu o eroare?

Radu Filoș
Radu Filoș

Radu Filoș

User level
Nivel
1
108 / 750
puncte
Custom field 2
Radu Filoș
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 4

Scuze atunci, am inteles/interpretat gresit comentariul tau Livra.
Momentan nu stiu daca sa sper in rezolvare, dar mi se pare normal sa se gaseasca o solutie sau sa primim un raspuns care sa ne satisfaca.

Radu Filoș
Radu Filoș

Radu Filoș

User level
Nivel
1
108 / 750
puncte
Custom field 2
Radu Filoș

Salutari.
Și eu am primit un cod,astăzi am incercat la mai multe produse din stoc,si nu știu exact ce premiu am revendicat, voi aveti detalii despre premiu?
Eu am doar un cod care trebuie să-l introduc in secțiunea Piniata ( nu am deslușit încă acest mister) dar in rest nimc detalii despre premiu.

@Radu, de obicei problemele de genul asta se rezolva in favoarea clientului. Si solutii exista. Acuma, in general se aplica o rezolvare punctuala, pentru fiecare user in parte. Deci daca mai sunti si altii cu aceeasi problema (au primit cod, dar n-au unde sa-l revendice), si ma astept sa fie destul de multi cu aceeasi problema, pentru ca e o problema generala, scrieti aici.

@power52, momentan nu prea ai cum sa revendici nimic din aplicatie pentru ca partea asta nu functioneaza. Banuiesc ca in momentul in care o sa se rezolve, ar trebui sa ai un singur produs (pentru ca ai un singur cod) pe care sa-l poti revendica. Altfel, mail-urile am vazut ca sunt relativ "generice". Nu-ti specifica ce produs ai selectat.

Asteptam....doar ca cele 24h se scurg repede.
Am mai citit undeva ca au trecut cele 24h din prima saptamana si...nicio rezolvare

Radu Filoș
Radu Filoș

Radu Filoș

User level
Nivel
1
108 / 750
puncte
Custom field 2
Radu Filoș

Adică după 24h vom rămâne cu buza umflată? in e-mail asa zice că avem la dispoziție 24 de ore sa introducem acel cod, eu unul voi face screenshot si un video record la ecran sa am dovadă ca nu există aceasta secțiune unde s aputem introduce codul,va sfătuiesc si pe voi.

Avem tot thread-ul asta pentru asa ceva. :)) Nu cred ca e nevoie si de video. Plus ca nu prea ai cum sa ajungi in alta sectiune atata timp cat link-ul din mail e setat sa te duca in homepage-ul de la Pinata.

Ma rog, eu zic ca se va rezolva. Si cel putin pentru cazul asta, nu mi-as face griji cu privire la expirarea codurilor. Nu e ca si cand am avea cum sa le revendicam si nu o facem. E un bug. E clar ca nu asa trebuie sa functioneze. Si deci, tind sa cred ca se poate face o exceptie pentru cazul asta. Deci, tineti bine de mail-ul ala. In rest, nu cred ca e nevoie de nimic. Parerea mea.

În aceeași situație mă aflu și eu. Dacă ai totuși un cod de confirmare, ar trebui ca bunul sa fie al tau. Sa se ia masuri pt situatia asta neplacuta.

Mai sunt cateva minute si expira codul, iar eu nu am primit nicio solutie, explicatie, rezolvare... Nimic

Radu Filoș
Radu Filoș

Radu Filoș

User level
Nivel
1
108 / 750
puncte
Custom field 2
Radu Filoș

am primit eu un apel de la Orange in care mi s-a zis ca de aia nu pot introduce codul ca e stoc epuizat.. am rugat-o sa citeasca regulamentul si sa revina. mi-a zis ca o sa sesizeze pe cineva de la departamentul abilitat..nu stiu de ce nu a facut-o inainte sa ma sune..

Macar ai primit un apel, nu neaparat ca ajuta cu ceva, dar le-ai mai dat ceva de verificat

Radu Filoș
Radu Filoș

Radu Filoș

User level
Nivel
1
108 / 750
puncte
Custom field 2
Radu Filoș

deci, s-a rezolvat ceva ? cei cu cod au reusit sa revendice premiul ?

Livra
Livra

Livra

User level
Nivel
1
192 / 750
puncte
Custom field 2
Livra

Cel putin in cazul meu nu s-a rezolvat nimic. Poate sunt alti clienti mai norocosi. Asteptam si raspunsurile lor

Radu Filoș
Radu Filoș

Radu Filoș

User level
Nivel
1
108 / 750
puncte
Custom field 2
Radu Filoș

Nici la mine nu s-a rezolvat nimic. Am trimis mail si au raspuns ca situatia detaliata este insuficienta dupa ce am facut prt screen la mail- ul cu codul. Deci...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!