Întrebare fară răspuns

Pinata Party revendicare premii cu livrare

Buna ziua. Astazi la ora 14:00, in momentul cand s-au schimbat premiile cu livrare din aplicatie, in prima secunda am revendicat un premiu, s-a deschs o fereastra pop-up care imi spunea ca pentru revendicare voi folosi 1200 puncte si voi primi informatii pe adresa de e-mail. Am apasat butonul "Confirma" si nu s-a mai intamplat nimic. Punctele nu s-au scazut din cont iar e-mail nu am primit! Aveti idee ce s-a intamplat ? Multumesc !

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Hede, problema in cazul tau e alta. Si e cunoscuta deja. Nu stiu daca a fost si remediata intre timp. Dar atata timp cat link-ul din mail nu a fost modificat, si nu prea avea cum sa fie, pentru ca mail-ul a fost deja trimis, sansele sunt sa aterizezi mereu pe aceeasi pagina, unde nu ai posibilitatea sa folosesti codul.

In Pinata Party, la Status, iti apare cumva premiul, undeva mai jos? Daca nu, trebuie vazut ce e de facut.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Salut tuturor!
Ne pare rău pentru neplăcerile întâmpinate. Am trimis tot feedbackul și comentariile voastre colegilor noștri care se ocupă de Pinata Party.
Așa cum ați văzut în regulament, numărul de premii săptămânal este limitat. De exemplu, în cea de- a doua săptămână a campaniei au existat 52 premii (2 televizoare, 5 brățări fitness, 5 aparate foto, 20 sterilizatoare, 20 seturi termos). Datorită faptului că au fost foarte mulți clienți eligibili pentru revendicarea acestor premii, stocurile pentru aceste produse s-au epuizat foarte repede.
Pentru aceia dintre voi care ați primit codul pe e-mail dar nu ați putut revenidica premiul, v-am trimis mesaje private pe e-mail cu mai multe detalii.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Nu mai luati in seama jocul acesta de pacalit oamenii.
Am avut o discutie cu o opretoare de la orange si cand a auzit ca strâng puncte, a izbucnit in râs de nu se mai oprea, așa am inteles "TEAPA"

La abonament de 15 € cu internet nelimitat, ce sa mai fac cu 50 Gb cadou de la Pinata, morală concurs "barbă". Cât despre niște premii cu livrare la care stocul este "epuizat" , o altă barbă. Sunt partenerii si refac stocul , pun 1.000 de bucăți si am rezolvat problema. Dar având în vedere că din prima campanie am pierdut 700pct ca nu le am utilizat, nu sunt interesat de acest joc. Le urez succes celorlalți participanți!!!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
222 / 750
puncte
Custom field 2

Cea mai mare gogoasa care am vazut-o pana acum. Cand dai sa rezervi iti da eroare. Ce rost mai are sa mai joci ? Inca o mare porcarie de la o companie care se da serioasa. Mai bine nu mai faci astfel de campanii. Pierzi clienti pe prostia ta.

Nu stiu care e scopul campaniei, dar nu face decat sa frustreze clientii nu sa ii fidelizeze. Fraieri suntem noi ca punem botul.

Nu-i interesează pe cei de la Orange de nemulțumirea noastră, nu se tem că pierd clienți. Nu cred că pleacă clienții doar pentru că nu au câștigat la un concurs. Știu persoane abonate la Orange care nici nu au auzit de concursul ăsta.. Am încercat si eu la concursul acesta, chiar si la primul unde am pierdut 700 de puncte că n-am avut ce premiu să câștig. Si la acesta în decembrie punctele se resetează. Canale World Hd si nu stiu mai ce nu mă interesează...
Așa că stați liniștiți, cineva tot va câștiga premiile și vor spune la prieteni si uite așa , vor participa alții..

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
222 / 750
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!