Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Draga Orange,
Ce rost are sa lansati un concurs de genul asta daca nu va tin serverele? Intreb si eu. Pentru un prieten. Cred ca am dat de 10 ori click pe un produs din pinata party, doar ca sa primesc "ne pare rau, a aparut o eroare".
Si mie imi pare rau ca am incercat. Nici nu-mi faceam iluzii ca ar putea sa mearga ceva ca lumea.
Răspunsuri
Pagina 1 din 4
Instant stoc epuizat.. :))
M-am uitat de curiozitate, sa vad daca se va intampla asa.. inghesuiala mare pe fir..
Bai, dar INSTANT, stii ce-i aia? Cateva secunde cred ca au fost "pe stoc", dupa care, lipsa.
Am o intrebare totusi: cei care au reusit sa primeasca un cod pe mail, dar nu-l pot folosi in aplicatie, pentru ca "lipsa stoc", ce ar trebui sa faca?
stii foarte bine ca produsele alea pot si sa nu existe nu? am vazut doar termosul si sterilizatorul in stoc pt 2 sec, restul erau direct lipsa. concursul asta este o bataie de joc.
Se poate si asta, intr-adevar. Tind sa cred ca ele exista totusi, doar ca, din cauza cererii foarte mari, si a ofertei foarte mici...se intampla fix asta. Ceea ce ma deranjeaza este faptul ca da eroare cand esti deja pe pagina, si incerci sa-ti iei premiul. E in stoc in momentul ala, si..."ne pare rau, a aparut o eroare". Ce ar trebui sa facem in momentul ala? Lupta e pierduta inainte de a incepe. Nici macar nu ajungi sa primesti un cod de redeem. Si daca reusesti cumva sa-l primesti, nu-l poti folosi.
Deci, nu stiu, nu poti sa faci un concurs de genul asta, si sa-ti bati joc in halul asta de clienti. Inteleg partea cu stocul. Singurul lucru pe care nu-l inteleg e de ce nu s-a facut nimic pe partea de server, astfel incat sa nu dea eroare in primul rand. Nu e ca si cand nu era de asteptat sa intre atata lume de-odata. Deci, daca stiai ca o sa ai o gramada de accese in acelasi timp, de ce nu te-ai ocupat de asta?
Si inca una: "a aparut o eroare". Ce eroare? Cauzata de ce? Care e solutia? Nu ma incalzeste cu nimic ca a aparut o eroare daca nu stiu ce a cauzat-o si cum o pot remedia.
Deci daca am primit email cu cod de revendicare, ce fac?
@CristiArv, faci cu nervii. N-ai ce sa faci, pentru ca nu-l poti folosi. Tot concursul asta e o gluma proas*a.
Și eu care eram entuziasmat că am câștigat ceva
Experienta. Asta am castigat cu totii. :)
nu poti folosi codul, daca cumva reusesit, iti va da srv o eroare de genul ''ne pare rau, am intampinat o problema'', iar pe partea de srv, de ce sa se chinuie ? asa se face treaba la noi, pe branci
Si eu am numarat, maxim 10 secunde inainte ca stocurile sa fie epuizate.
evident, cand astia pun doar un singur prod la bataie pe categorie...de ce nu au pus 10 tv uri, 10 telefoane etc ? aveau de unde mai mult ca sigur, dar profit profit, asa sta unul cu 10 telefoane care nu are ce face cu bani si tot inimereste un produs si noi pleava ne alegem cu....praful
Am și eu o întrebare, de când a început noul concurs am pierdut toate punctele anterioare. Așa ați pățit si voi , e normala treaba???
Salut Fluture!
Da, e normal. Si da, asa am patit cu totii. Ma rog...unii au fost si anuntati, altii nu. Dar da, au fost resetate cand a inceput noua campanie.
Ai mai multe informatii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2779925-resetare-puncte-pinata-party
da, este normal, punctele din vechiul concurs se pierd, la fel si cu punctele din acest concurs, la final, daca iti raman, se pierd
Mi se părea mult mai corect ca acele vouchere de 10 euro să fie valabile un timp îndelungat și să poată fi cumulate, pentru că dacă tocmai mi-am luat telefon, nu am ce să fac cu el/ele. Practic sunt multe chestii negândite sau făcute rău intenționat, doar pentru reclamă.
Zozolici a răspuns
un anonim a răspuns
un anonim a răspuns
Crisgilu a răspuns
arsradu a răspuns
un anonim a răspuns
arsradu a răspuns
Crifca Vlad a răspuns
FLo1 a răspuns
Zozolici a răspuns
un anonim a răspuns
arsradu a răspuns
DanielaH a răspuns
arsradu a răspuns
FLo1 a răspuns
arsradu a răspuns
FLo1 a răspuns
FLo1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Crifca Vlad a răspuns
arsradu a răspuns
FLo1 a răspuns
Crifca Vlad a răspuns
Zuzan a răspuns
Crifca Vlad a răspuns
un anonim a răspuns
arsradu a răspuns
FLo1 a răspuns
arsradu a răspuns
DanielaH a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.