Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Semnal 5g lipsă pe Samsung A52 5g

Bună seara ! Am achiziționat un telefon Samsung A52 5g cu un abonament cu viteza 5g inclusa însă de la achiziționarea terminalului nu am avut deloc conexiune 5g. În urma unui apel la serviciul de relații cu clienții mi s-a transmis cum ca în București ( orașul unde locuiesc ) conexiunea la 5g nu este disponibila pentru telefoanele Samsung dar ca în celelalte orașe cu infrastructura 5g, conexiunea este disponibila. Întrebarea este dacă e posibil asa ceva sau exista o alta soluție pentru rezolvarea problemei.
Mulțumesc anticipat pentru răspuns.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!

Este posibil să nu suporte, în funcție de benzile (frecvențele) 5g disponibile.
În alte orașe (unele dintre ele) sunt folosiți alți vendori pentru rețelele 5g și probabil de aceea. Știu că în Cluj (parcă) este construită rețeaua 5g chiar cu Samsung. În București este folosit Huawei la greu și merg mai mult telefoanele chinezești, dar și Motorola. Nu știu dacă sunt probleme pe toate Samsung-urile, pentru că erau persoane cu Samsung S 21, S 21plus, cărora le funcționează.
Vezi pe aici:
https://forum.softpedia.com/topic/1073778-5g-orange-roman...
Cu toate acestea, există destule sincope pe 5g, pentru că totul este mai mult la stadiu experimental, deci te vei baza oricum în mare parte tot pe 4g. Sper să se îndrepte treaba după licitația 5g!
Cu toate acestea, te sfătuiesc să mai încerci prin mai multe locuri, pune-l în mod avion și revino și oprește-l și repornește-l, că poate ai surpriza să funcționeze. Eu nu aș lua de bun 100% ce spun cei de la Serviciul clienți și aș încerca mai mult și prin diverse zone. Cred că trebuia discutat la Tehnic.
Baftă!

@Cklaudiu24, bun venbit în Comunitate!
Telefonul tău Samsung A52 5G este compatibil cu frecvențele Samsung A52 5g din București.
Poți încerca să oprești și să repornești telefonul, te rugăm?

Colegii mei au făcut o modificare în profilul contului tău și au rugămintea să oprești și să repornești telefonul din nou.
Mulțumim și te așteptăm cu feedback.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!