Întrebare fară răspuns

7 reincarcari esuate, nu pot suna

De ieri incerc reincrcarea cu optiune si nu merge ! Am 7 incercari esuate si numarul suspendat, nu pot suna nu pot afla ce trebuie sa fac. Folosesc aplicatie de mult timp si este prima data cand nu merge. Sa ma sune cineva si sa rezolve bug sau ce problema o fi. Help.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Plata cu card? Daca da, incearca sa re-adaugi cardul, in caz ca il ai deja salvat in aplicatie. Sau simuleaza o readaugare a cardului, din aplicatie, modificand metoda de plata cu...aceeasi. De asemenea, poti incerca sa faci plata din My Orange, varianta de PC, care nu ar trebui sa aiba problema asta.

Ideea e sa treci prin pasii in care iti introduci datele cardului si aprobi tranzactia pe partea bancii.

Daca problema e cu cardul deja salvat in aplicatie, e o problema cunoscuta si se lucreaza la ea. Daca e altceva, da-ne mai multe detalii.

Bun venit în Comunitate!
Cum spunea și arsradu, ne-ar ajuta mai multe detalii. Ce metodă de reîncărcare folosești? Primești vreun mesaj de eroare în aplicație?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația prin care treci, dar e clar că ceva nu funcționează la aplicație în cazul acesta. Trebuia s-o dezinstalezi/reinstalezi, iar dacă nici atunci nu funcționa, folosește altă metodă de reîncărcare temporar.
Sper să fi reușit cumva!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!