Întrebare cu răspuns(uri)

Cum activez un plan celular?

Buna ziua, doresc sa activez un plan celular, cum trebuie sa procedez ?!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, Florinxfx!
In cazul modelului de smartwatch, el trebuie sa aiba functie eSIM. Codul QR se generaza automat intr-un pop-up in My Orange. Daca nu reusesti de acolo, atunci iti recomandam sa mergi la un Shop Orange (nu magazin partener) pentru a-l obtine.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Florinxfx, bine ai venit în Comunitate!
Spune-ne, te rog, mai exact ce vrei să faci. Vrei să activezi un eSIM sau vrei să poți vedea informații despre resursele din abonamentul tău Orange în setările iPhone-ului (data plan)?

Astăzi am fost la orange pentru a-mi face un abonament ca sa-mi pot folosi ceasul si fara telefon,am vrut sa am același număr si pe telefon si pe ceas,mi s-a zis ca trebuie sa-mi fac number share,nicidecum E-sim,iar acum imi cere un cod QR si nu stiu de unde sa iau acest cod

Mulțumesc pentru răspuns.
În acest caz, da, serviciul number share este cel de care ai nevoie.
Trebuie în primul rând să verifici compatibilitatea dintre cele două dispozitive (telefon și ceas).
O poți face aici https://www.orange.ro/servicii/number-share/ și tot aici găsești și pașii necesari pentru activare.
Avem în Comunitate mai multe topicuri despre acest serviciu. Folosește bara de căutare și introdu în casetă modelul ceasului alături de "number share".
Suntem aici dacă ai nevoie de mai multe informații.

Number Share e o functionalitate bazata pe eSIM, din cate stiu. Iar ceasul trebuie sa fie varianta 4G. Cod QR poti sa iti generezi din My Orange. Dar cred ca mai indicat ar fi sa urmaresti tutorialele de aici: https://www.orange.ro/servicii/number-share/

Salut, Florinxfx!
In cazul modelului de smartwatch, el trebuie sa aiba functie eSIM. Codul QR se generaza automat intr-un pop-up in My Orange. Daca nu reusesti de acolo, atunci iti recomandam sa mergi la un Shop Orange (nu magazin partener) pentru a-l obtine.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!