Întrebare cu răspuns(uri)

Care este motivul pentru care am o viteza atat de proasta la internet?

Saut, comunitate, am o problema destul de mare. Imi merge foarte rau interenetul prin router. Detin un router HUAWEI-B311-DEFF. De ceva timp are semnal foarte prost la internet, obtin o viteza mult mai mare pe date decat prin wifi. Lucrul acesta ma deranjeaza destul de tare deoarece toate dispozitivele mele sunt conectate la wifi. Are semnal atat de slab incat nici macar nu se incarca un film pe Netflix sau un video pe YouTube (la tv). Oare sa fie din cauza router-ului? Il pot schimba fara niciun cost? Am abonament de mai bine de un an si doar acum, de vreo 2 luni face asa.
*Am atasat si o poza cu viteza la internet!
Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare!

Am mai spus-o și pe alte topicuri și, cu regret, o repet. Dacă în zona ta ai doar un 4g simplu, în B 20 (pe 800 Mhz), iar ruterul acela este unul nu prea bun la recepție, probabil este și costumizat, cu siguranță vei avea probleme. Probabil că s-a aglomerat rețeaua, iar problemele le ai atât din cauza routerului, cât și a rețelei! Nu știu ce să zic, dar ideal ar fi să ai un Huawei B 525 sau 535 și cred că nu ar mai fi probleme, mai ales dacă în zonă ai și o rețea 2 CA (4g+), pentru că aceste routere suportă 4g+, pe când al tău, nu.
Nu știu ce costuri poți avea, dar verifică și dacă ai viteze mai bune pe telefoane care suportă 4g+ în zona ta și dacă vitezele sunt mai bune, e clar că îți trebuie un upgrade.
Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Modem 4G? Pe telefon, cu date mobile, ai viteze mai bune, in aceeasi zona? Pentru ca daca nu, si tind sa cred ca nu, e posibil sa fie o problema generala pe zona ta, si trebuie vazut cu baietii de la Tehnic de ce se intampla.

Bun venit in Comunitate, hesandrei!!!
Daca pana acum doua luni, aveai viteza multumitoare pe wifi si netul mobil merge bine in zona ta, inseamna ca e ceva in neregula cu routerul.
Ai incercat sa-l restartezi? Daca da si nici asa nu s-a rezolvat situatia, atunci trebuie ca routerul sa ajunga intr-un service. Abia acolo se va hotari ce se intampla cu routerul.

Da, modem 4G. Nu este aceeasi viteza, tocmai am specificat. Daca fac hotspot la tv, laptop sau pe alt telefon, merge ca uns, insa prin router abia se incarca ceva pe YouTube. De obicei pe router era aprins acel beculet turcoaz, specificand e semnal 4G, insa acum e albastru simplu, adica net 3G, routerul fiind nemiscat din acea casa. L-am pus prin alte camere insa fara rezultat. Nu stiu ce sa mai zic, o sa merg cu el la un Orange Shop, poate se rezolva ceva.

Salutare!

Am mai spus-o și pe alte topicuri și, cu regret, o repet. Dacă în zona ta ai doar un 4g simplu, în B 20 (pe 800 Mhz), iar ruterul acela este unul nu prea bun la recepție, probabil este și costumizat, cu siguranță vei avea probleme. Probabil că s-a aglomerat rețeaua, iar problemele le ai atât din cauza routerului, cât și a rețelei! Nu știu ce să zic, dar ideal ar fi să ai un Huawei B 525 sau 535 și cred că nu ar mai fi probleme, mai ales dacă în zonă ai și o rețea 2 CA (4g+), pentru că aceste routere suportă 4g+, pe când al tău, nu.
Nu știu ce costuri poți avea, dar verifică și dacă ai viteze mai bune pe telefoane care suportă 4g+ în zona ta și dacă vitezele sunt mai bune, e clar că îți trebuie un upgrade.
Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut, am exact aceeasi problemă si tot sun si mai trimit mesaje la orange si imi raspund un fel de "ai pereți groși, aia e" si nu vor sa înțeleagă ca mergea inainte, daca ai rezolvat ceva in aceste 11 zile, imi poți spune te rog ce si cum, mulțumesc

Salut, Tudor Bloj! Bun venit în Comunitate!
Este vorba despre internetul fix sau mobil? De cât timp ai aceste probleme? În ce zonă te afli? Poți atașa un test de viteză?
Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!