anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot retrage banii din panelul Customer Voice prin Orange Money

Demox
Junior
Buna ziua.
Am si eu urmatoarea problema: doresc sa retrag banii din panelul Customer Voice prin Orange Money si nu merge. Imi spune sa introduc un cont,desi contul este introdus.
13 Răspunsuri 13

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Contul Orange Money nu trebuie sa fie un IBAN? Nu stiu, nu ma pricep. Nu am Orange Money, dar ma gandesc ca asa ar avea sens sa fie... Update: nevermind, aparent nu trebuie sa fie IBAN. Mersi, delfinas. Am aflat ceva nou. 🙂
Client Orange

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Demox!!! " Introduceți un număr de telefon cu cont Orange Money activ și valoarea în euro a sumei pe care doriți s-o extrageți din cont, apoi apăsați „Confirmă” Ai aici un tutorial legat de subiectul tau: https://comunitate.orange.ro/questions/2702406-customer-voice-pasii-pentru-retragerea-banilor-prin-aplicatia-orange-money

delfinas
#StarMember
@arsradu, se pare ca, in cazul OM, contul e de fapt numarul de telefon asociat contului OM.

Demox
Junior
@arsradu nu @delfinas mersi. totul este logic si fara tutorial, iar din cate am vazut, sunt exact pasii pe care i-am urmat si eu. pana sa postez aici, m-am informat inainte,crede-ma :) multumesc totusi pentru ajutor 🙂

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Da, aparent nu e ca la banca, cu tranzactii pe baza de IBAN. Ok, greseala mea. 🙂 Am aflat ceva noua astazi. :D Demox, in cazul asta, tind sa cred ca e probabil un bug in aplicatie. Orange Money nu are si versiune de PC, nu? Eu cel putin n-am gasit-o. Daca avea, puteai sa mai incerci si varianta asta.
Client Orange

delfinas
#StarMember
@Demox si @arsradu, cu placere! :) Daca ai urmat exact pasii si ai introdus numarul corect (desi ma asteptam la un numar de Orange, probabil e un numar portat), inseamna ca are aplicatia o problema acum. Incearca mai tarziu!

Demox
Junior
@delfinas Da,e un numar portat :) problema e de ceva timp, nu e o probmela ''incearca mai tarziu'', incerc de ceva saptamani :))

delfinas
#StarMember
@Demox, am inteles! E bine ca ai scris aici, pt ca vor vedea cei de la Orange si vor remedia.

DanielaH
Moderator
Salu, Demox! Bun venit în Comunitate! Vom transmite situația ta colegilor noștri. Spune-ne, te rog, adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în panel este aceeași cu cea de autentificare în Comunitate?

DanielaH
Moderator
@Demox, pentru a verifica situația ta avem nevoie de mai multe detalii și ți-am trimis un mesaj privat în acest sens. Dacă problema ta persistă încă, te rugăm să ne răspunzi cu un reply la e-mailul primit. Dacă s-a rezolvat, te așteptăm aici cu feedback. Mulțumim.

Demox
Junior
@DanielaH multumesc pentru gandul de bine :) Adresa de email folosita pentru Comunitate nu este la fel cu cea cu care m-am înregistrat în panel Acum am raspuns si la mesajul privat, mi-a intrat in spam iar acolo de obicei nu ma uit 🙂

DanielaH
Moderator
@Demox, să înțeleg că s-a rezolvat problema? Ai putut retrage banii prin Orange Money? Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.

Demox
Junior
Mulțumesc, am reusit astazi sa trimit banii,si nu 5 euro cum scria acolo, ci 6 euro