Întrebare fară răspuns

Nu pot activa number share pe j5 2017 si samsung galaxy active 2

Buna seara.
Detin un telefon j5 2017 si un samsung galaxy active 2 . Am facut abonament special pentru optiunea number share.
Problema este ca nu reusesc sa activez aceasta optiune . Nu imi apare acea optiune serviciu mobil pe ceas ca sa ma loghez in my orange sa optez pentru number share.
Nu este compatibil acest telefon cu aceasta optiune ?
Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Betthonell, bun venit in Comunitate!!!
Eu ma mir ca iti mai functioneaza acel telefon, d-apai sa mearga sa-l imperechezi cu un smartwatch, prin Number share!!!
Ar trebui sa-ti iei un model mai nou, ceva din seria A macar, de ex A52 s. J-urile sunt depasite, imi pare rau!

Din pacate asta este singurul telefon samsung care il am .. daca reuseam sa il activez dupa mutam pe un iphone 12.
Deci sa caut un tel mai nou ?

Salut!

Din cate am vazut, Galaxy Watch Active 2 vine in doua variante: LTE, si BlueTooth/WiFi. Doar ca sa fim siguri ca nu e o problema pe partea ceasului, ne poti confirma ca modelul pe care il ai este varianta 4G (LTE)?

Da este varianta LTE .. ce am omis sa zic este ca inca nu s-a facut portarea .
Si eu incerc sa activez aceasta optiune de pe nr care este alocat . Sa fie aceasta problema ? Portarea se face azi de la 14 la 16

Deci, pe telefon ai un nr temporar, si pe baza lui incerci sa faci "imperecherea" cu ceasul? In mod normal, atata timp cat ceasul e varianta LTE, are eSIM si este un nr de Orange...teoretic...ar trebui sa mearga. E adevarat ca nu stiu cum sta la compatibilitatea cu telefonul, dupa cum zicea si delfinas. Dar am zis sa vedem daca nu cumva problema e in alta parte.

Ceasul e cumparat tot de la Orange? Pentru ca si asta ar putea sa faca o diferenta. Cred ca softul de pe ceas trebuie sa fie dedicat pentru Romania. Sunt unii importatori care iau ceasuri pentru Polonia de exemplu, si le vand la noi. Si alea nu merg la Orange, din cate am putut sa vad pe alte topicuri de aici din Comunitate.

De-aia ziceam, eventual ia-le pe rand. Nu zic ca n-ar putea sa cauzeze si telefonul probleme, zic doar sa le iei pe rand, pana sa tragi concluzia finala ca ai nevoie de un alt telefon.

Ce ai mai putea sa incerci, este eventual sa treci SIM-ul intr-un alt telefon (tot un Samsung, evident). Eventual un model mai nou, ca sa confirmam si partea asta. Urmezi instructiunile, aceeasi pasi, si...vezi daca merge. Daca merge cu telefonul ala, cu acelasi ceas, acelasi nr de telefon, doar alt telefon fizic...atunci, ar putea sa fie si telefonul de vina. Dar, daca zici ca nu ai optiune serviciu mobil pe ceas...ma gandesc ca poate problema e ceasul, nu telefonul. Sau nu doar telefonul.

Daca nu ai un alt Samsung la indemana, poti eventual sa faci un drum intr-un Orange Shop, poate au ei ceva mai mai nou, pe care il pot imprumuta pentru testul asta. Astfel incat sa-ti faci o idee exacta cu privire la cauza problemei.

La o prima vedere, nu cred ca problema e numarul temporar...dar sigur, poti sa mai astepti un pic sa se finalizeze portarea si sa incerci dupa aceea.

Ceasul nu este de la orange, ci de la altex , cumparat acum 1 an jumatate . Am incercat si cu un s10 plus acum 10 minute si este acceasi problema .. Astept sa se faca portarea si mai incerc , insa nu cred ca acesta este motivul

Ai cumva modelul exact (seria)? Sau IMEI?

Uite aici un thread similar, tot cu un SGWA2. Vezi poate te ajuta ceva de acolo. Stiu ca Altex aduce in general chestii pentru RO, dar mai stii...?
https://comunitate.orange.ro/questions/2630336-orange-accepta-imei-uri-discretionar-number-share-smartwatch-lte-esim

Daca poti, verifica-ti si tu IMEI-ul si vezi ce-ti spune. Cum ai zis si tu, nu cred ca problema este portarea... Dar cine stie.

De asemenea, ai aici un video cu pairing-ul pentru SGWA2, direct de la Orange:


La 0:57 ar trebui sa-ti apara pe telefon: "Serviciu Mobil pe ceas". Sa inteleg ca tie nu-ti apare pasul asta? Sau iti apare o eroare la pasul asta? Exista posibilitatea sa fi omis vreunul dintre pasii de dinainte...? Ceva permisiuni poate? Intreb doar. :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!