Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nu se mai activează datele mobile in roaming Marea Britanie

De ieri nu se mai activează datele mobile. Sunt în roaming, dar am opțiune de 14 euro activa și credit separat pe telefon. Și semnalul a început să facă figuri, când cade, când revine. De ce oare?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@DanielaH Bună, mulțumesc de informație! Mi am dat seama de la ce e problema. Cred că din cauza rețelei sau ceva. Și a revenit singur după o săptămână cam, apoi iar câteva zile nu a mers, acum merge din nou. E semnal mai slab aici și indiferent de ce rețea aș fi ales nu mergea. Am lăsat pe automat și după o săptămână era tot normal fără să fac nimic.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Sinziana, bun venit în Comunitate!
În ce țară ești și de cât timp ești în roaming?
Ai încercat să selectezi manual un alt operator?

@DanielaH sunt în Marea Britanie de aproximativ 3 săptămâni. Nu am încercat să contactez deoarece am mai avut probleme asemănătoare cu timpul și s au rezolvat după ce am încercat cartela cu credit. De această dată observ că nu a mai funcționat. Poate fi din cauză că opțiunea mi se reactiva peste 2 zile și eu am reactivat o mai repede?

@DanielaH da, dar până ieri am folosit fără probleme mai ales că am tot timpul și credit cel puțin 15-20€. Și acum pot folosi pentru sms și apel, doar datele mobile nu se activează.

Încearcă, te rog, și selectarea manuală a unei alte rețele. Eventual o probă cu SIM-ul într-un alt telefon, dacă ai posibilitatea. Te așteptăm cu feedback.

Sinziana, pana ieri a functionat tocmai pt ca aveai credit si s-a consumat din el (nu din optiunea de 14 euro), acum s-ar putea sa nu mai ai nimic din acei 15-20 euro.
LE Semnalul tine de reteaua locala, care ti-a preluat numarul de Orange in roaming.
Daca erai intr-o tara din SEE, unde acea optiune iti asigura un trafic si minute incluse in roaming, dar foloseai prea mult trafic de net si consumai prea multe minute in scurt timp, ti se restrictiona accesul si trebuia sa incarci cu credit si sa consumi din el, la preturi standard.
DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2711772-tarife-standard-promotionale-roaming-marea-britanie-1-07-2021

@delifans pai acesta a fost primul lucru pe care l am făcut, am verificat creditul. Mai aveam 10€. Am mai pus 10 să fiu sigură că e încărcată cartela destul și tot nimic.

Sinziana, citeste, te rog, si completarea pe care am facut-o ulterior la mesajul de mai sus!
Pana ieri, aveai mai mult de 10 euro credit?

@delifinas de obicei încarc cartela cu 15-20€, iar când văd că ajunge în jur de 5 sau mai puțin încarc din nou. Nu știu care ar putea fi problema pentru că de obicei folosesc așa cartela în roaming pentru că nu vreau să pierd numărul. Ciudat e faptul că pot folosi cartela pentru apeluri totuși. Nu văd de ce nu aș mai putea folosi și pentru date mobile.

Sinziana, exact cum iti spuneam, tu consumi exclusiv din credit, optiunea de 14 euro e degeaba in cazul UK.
Faptul ca inca mai poti suna, dar nu mai merge netul... ai schimbat zona cumva? Ori undeva ti s-a limitat viteza de net, nu stiu daca de furnizorul local sau de Orange...

@delifans nu am schimbat zona, sunt în aceelasi loc. De obicei nu aveam opțiuni active, pe aceasta am folosit o în țară când am fost și mai era valabilă 2 zile. Tot timpul am credit activ și de asta nu îmi dau seama ce s a întâmplat de ieri până azi..

Update: Din 15 octombrie 2021 a fost introdusă și Marea Britanie în lista de țări în care se pot consuma unitațile și GB incluși în opțiunea de 14 euro credit.

@DanielaH Bună, mulțumesc de informație! Mi am dat seama de la ce e problema. Cred că din cauza rețelei sau ceva. Și a revenit singur după o săptămână cam, apoi iar câteva zile nu a mers, acum merge din nou. E semnal mai slab aici și indiferent de ce rețea aș fi ales nu mergea. Am lăsat pe automat și după o săptămână era tot normal fără să fac nimic.

@Sinziana, îți mulțumim că ai revenit cu feedback. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a apărea primul și pentru a fi de ajutor și altor membri.
Te mai așteptăm în Comunitate.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!