Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu imi merg datele mobile si nu am semnal pe cartela Huedin, judetul Cluj

Pe wifi merg si am semnal. De ce oare? Ce pot sa fac?

Tyto10
Tyto10

Tyto10

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
Tyto10
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! cartela ta se află în „perioada de activitate” (are o opțiune activă/credit)?
Pe wifi poți accesa pagini de net/whatsapp chiar dacă nu ai credit/perioadă activă și ești în perioada de grație sau ai numărul suspendat

Da,am optiune activă

Tyto10
Tyto10

Tyto10

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
Tyto10

Nu stiu daca este asta problema!Ca pot sa sun si sa trimit sms!Doar ca nu merg datele mobile!

Tyto10
Tyto10

Tyto10

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
Tyto10

Salut Tyto! Despre ce telefon vorbim? Poti sa atasezi te rog un screenshot cu ecranul tau, cu wifi-ul oprit? Poti sa scoti orice fel de date personale din el, daca exista.

Poti verifica daca nu cumva telefonul are datele mobile inchise. Asta ar fi o varianta. De asemenea, se poate sa fie o problema pe numarul tau, sau in zona respectiva. Dar hai sa le luam pe rand.

De azi,de pe la ora 10:30 !Huedin judetul cluj!

Tyto10
Tyto10

Tyto10

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
Tyto10
Tyto10
Tyto10

Tyto10

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
Tyto10

Buun, deci semnal exista (slab, dar exista). Date mobile, nu. Daca treci telefonul pe mod avion si inapoi, isi revine?

Setarile in telefon sunt aceleasi presupun, nu? Adica nu ai inchis cumva din greseala datele mobile. Sau modificat in vreun fel setarile de net (APN in special).
Ziceai ca ai si o optiune activa cu net. Deci…da, teoretic, daca nu cumva e o problema pe cont, sau in zona respectiva, ar trebui sa fie ok.

Sa vedem ce zic si colegii de la Tehnic. :)

Semnal am,dar f slab si câteodată dispare de tot,câteodată e aproape plin!datele mobile nu merg deloc!Nu inteleg ce poate fi!

Tyto10
Tyto10

Tyto10

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
Tyto10

Salutare!

Poți comuta și pe 3g să vezi dacă pe acesta funcționează. Și vezi dacă face așa prin mai multe locuri sau doar într-o anumită locație. Mă gândesc să nu aibă loc anumite lucrări sau vreo defecțiune în zona respectivă și să ai probleme și din acestă cauză sau să fie vreo congestie de rețea, iar telefonul prioritizează vocea și datele mobile nu merg.
Baftă!

Multumesc de răspunsuri!A fost problema de retea si de aceea nu a funcționat!Aseară si a revenit!

Tyto10
Tyto10

Tyto10

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
Tyto10

@Tyto10, ne bucurăm că situația s-a remediat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback.
Te mai așteptăm în Comunitate.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!