Întrebare fară răspuns

Premii cu livrare la Pinata Party

Azi am facut un update al aplicatiei My Orange si am reusit sa revendic unul dintre premiile cu livrare, pentru ca aveam suficiente puncte.
Dupa ce revendici premiul, primesti un cod pe email. Dar cand incerc sa introduc acel cod in aplicatie, se inchide aplicatia. Premiul e valabil doar 24 ore. Daca nu se rezolva problema in 24 ore - papa premiu, ca deja e stocul epuizat.
Am incercat de pe 2 telefoane diferite cu acelasi rezultat.
Oare a mai patit cineva asa ceva?

JaguaR
JaguaR

JaguaR

User level
Nivel
1
119 / 750
puncte
Custom field 2
JaguaR
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 6

Dada, am ultima versiune a aplicatiei, fara ultima versiune nici nu apare pinata party noua.
Premium este Rucsacul. Aici e un filmulet la ce se intampla: https://drive.google.com/file/d/1q4X2tm2_ZM9AobdC0oC10LpL...

JaguaR
JaguaR

JaguaR

User level
Nivel
1
119 / 750
puncte
Custom field 2
JaguaR

Daca te referi la faptul ca s-a epuizat deja stocul la telefon, e intr-adevar foarte...interesant. :))

Ca sa-ti raspund la intrebare, la 300 puncte reincarcarea, as zice ca un minim de 6, presupunand ca mai primesti 100 de puncte din alte actiuni. 5EUR x 6 = 30EUR pe reincarcari, si ai o sansa (subliniez, SANSA) la telefon. Dar platile s-au facut 100%. Cam asa functioneaza treaba asta. Se numeste loterie. Bagi bani garantati ca sa castigi premii negarantate. Pentru ca oamenilor le place sa spere. Si stii cum se zice: speranta moare ultima. :))

Daca inteleg corect, premiile cu livrare sunt garantate, nu sunt loterii. De ce ar fi stoc epuizat, daca e loterie?

JaguaR
JaguaR

JaguaR

User level
Nivel
1
119 / 750
puncte
Custom field 2
JaguaR

Nu e loterie... e un mecanism care te face să crezi că dacă vei ajunge să acumulezi suficiente puncte vei putea revendica un premiu, altul decât opțiuni Orange sau vouchere discount. Din punctul acesta de vedere... deși sunt acoperiți de regulament, Orange merită urecheat de Protecția Consumatorului (și acum, fie vorba între noi... eu am intrat ieri după ora 14:00 în aplicație și am acceptat vechiul regulament că cel nou nu era încă gata, iar ca premii erau tot cele vechi doar că se înjumătățise numărul de puncte necesar pentru a le revendica... cât privește celelalte categorii de premii nu știu când au apărut)

@JaguaR, nu garanteaza nimeni nimic. Nu exista premii garantate, cu nota de subsol "*in limita stocului disponibil". Ori sunt garantate, ori sunt in limita stocului. Daca sunt in limita stocului, nu pot fi garantate. Pentru ca sunt in limita stocului. Ca sa fie garantate, trebuie ca fiecare client participant sa aiba sanse egale, si REALE, sa castige un premiu. In conditiile in care stocul e deja pe 0 din primele ore, care crezi tu ca sunt sansele ca ceilalti sa revendice unul dintre acele premii "garantate"? Iti spun eu, zero.

Ceea ce ti se garanteaza este o sansa. O idee. Un concept abstract. Nu un premiu. Ca ai avut tu noroc sa prinzi unul dintre premii, foarte bine. Felicitari! :) Dar sansele, in general, pentru ca cineva sa prinda premiul ala, avand in vedere stocul care pare sa fie extrem de limitat, sunt infime!

Si ca sa-ti raspund punctual la intrebare, este loterie tocmai pentru ca e deja stoc epuizat. E exact ca la loterie. Ai o sansa (extrem de mica) sa castigi ceva. Dar ai sanse foarte mari, sa investesti, si sa nu castigi nimic. E un risc, exact ca la loterie.

@arsradu ai și tu dreptate dar gândește-te la miile sau zecile de mii de oameni care aruncă cu bănuții ca să primească niște puncte cu ideea că vor revendica acele premii pe care nu le vor pupa în veci...

@alterego, exact. :) La asta ma refeream. De-aia am adus in discutie conceptul de loterie. Exact prin prisma acestui fapt. Ca vor fi cu siguranta multi care vor investi in chestia asta, in speranta ca vor castiga ceva, si care, fie vor astepta la nesfarsit sa revina produsul dorit pe stoc, si, la un moment dat, vor ramane si fara puncte, si fara premiu, fie nu vor apuca sa revendice nimic, datorita cererii foarte mari, si a stocului foarte mic. Asa ca ma pregatesc sufleteste pentru foarte multe thread-uri in Comunitate cu useri nemultumiti. :)

Nu ca ai putea vreodata sa-i multumesti pe toti. Dar...asa cum tu ai observat foarte bine faptul ca stocul la produsul de 1900 de puncte este deja epuizat, si era epuizat la cateva ore de la lansarea noii campanii, tot asa vor observa si altii. Si...evident, nu prea o sa le placa. De-aia am zis si cu alta ocazie, nu-mi fac sperante, ca sa nu fiu dezamagit. E reteta ideala. :)) Daca e sa castig ceva, foarte bine. M-as bucura. Dar, la cum se anunta lucrurile, sansele sunt minime. Daca nu, asta e. Nu-i cu suparare. :)

Eu tind să cred că săptămâna aceasta premiile alea mari au mers pe surse pentru că la ora 14:00 FIX nu era nici un premiu cu livrare disponibil :) Iar când au apărut stocul era deja așa cum știm cu toții... epuizat... în altă ordine de idei... cine vrea să-i f*** o poate face... dacă e dispus să cheltuie ceva timp și bani... un produs nu poate fi înstrăinat sub nici o formă la prețul mai mic decât cel de achiziție. Ori aici vorbim de telefoane de aproape 800 - 1000 de euro vândute cu maxim 50 euro... pentru că mecanismul de atribuire a o tranzacție... indiferent că-i spui vânzare sau altcumva. Un avocat bun, bani și timp poate demonstra aceasta... dar sincer... nu se merită decât dacă vrei să-i spargi portocala celor de la Orange :)

Eu am revendicat premiul la 15.58, la rucsac. Si la ora aia premiile mai mari inca erau toate disponibile.
Eu inteleg ca toata lumea vrea chestii gratis si inca garantat. Desigur asta nu este posibil. Eu cred ca a fost ceva greseala de la orange de au pus asa putine puncte pentru premiile mari, cred ca au gresit ceva zerouri la punctele necesare si din cauza asta s-au dus instant premiile.
Mi se pare uimitor cum poti sa te plangi pentru o chestie pe care, in esenta, o primesti gratis. Orice actiune pe care o faci in aplicatie iti aduce un beneficiu. Orice reincarcare sau actiune pe care o faci in cont, se transforma in beneficii orange in contul tau, nu sunt bani pierduti ca pe un bilet de loto. Comaparatia cu o loterie este foarte ne la locul lui.
Daca nu era pinata party, iti incarcai cartela sau plateai abonamentul si nu mai aveai nici o pretentie, nu e asa? Iar daca iti faci reincarcari sau plati, DOAR cu scopul de a primi ceva, este un risc asumat din start si nu ai cum sa te plangi de asta.

JaguaR
JaguaR

JaguaR

User level
Nivel
1
119 / 750
puncte
Custom field 2
JaguaR

@JaguaR să stăm drept și să judecăm strâmb... cine a deschis discuția că nu mai știu ce s-a întâmplat? În altă ordine de idei la ora 14:00 nu era nici un fel de premiu, iar eu personal am dat accept la vechiul regulament nu la cel nou.

Și dacă n-ar fi Pinata Party îmi plătesc factura prin direct-debit... dar așa mai fac de un internet nelimitat pe 30 de zile pentru că Orange refuză să facă o banală extindere de 200 metri a fibrei optice spre cartierul de case unde locuiesc în ciuda faptului că are câteva zeci de cereri în această privință.

Așadar aceasta e singura mea motivație de a-mi pierde câteva minute pe zi cu pinata... rezolv punctual o problemă pe care Orange a lăsat-o suspendată în neant.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!