Întrebare fară răspuns

Decodare iPhone xs in contul My Orange

Salut. Am încercat sa îmi decodez telefonul iPhone xs codat in rețeaua orange, totul a fost ok pana am făcut plata online (am introdus imei, mi a apărut de plata suma 5x.xs, am achitat cu cardul, banii au fost luați) dar când sa văd detaliile despre decodare imi da Error. Am sunat la serviciul clienți unde o tipa fără chef de vorba imi spune ca decodarea se poate face doar in orange shop.
Întrebarea mea e de ce au mai retras banii pe un serviciu pe care îl afișează pe site ?
Alta operatoare mi a spus ca telefonul este decodat și punct.

Andreea0507
Andreea0507

Andreea0507

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
Andreea0507
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pare un bug de site. Evident ca din moment ce ai optiunea asta pe site, ea trebuie sa fie si functionala.

Pana luni insa nu stiu daca are cine sa se ocupe de asta din Comunitate.

Ai incercat un alt SIM in telefonul respectiv sa vezi daca totusi a fost decodat, in ciuda acelei erori?

De asemenea, daca poti, iti recomand sa modifici screenshot-ul si sa scoti datele personale (email si telefon) din el.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
3
3633 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Andreea0507 apropo :) pe pagina scrie CLAR "decodarea/deblocarea se face numai in magazinele proprii Orange" !!!

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Pai și de ce au acceptat plata?

Andreea0507
Andreea0507

Andreea0507

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
Andreea0507

https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-mi-decodez-telefonul...

Din cate vad eu, ai doua optiuni pe pagina de mai sus: My Orange, si Orange Shop.

Intr-adevar, daca decodarea nu e suportata pentru telefonul ala (eu n-am gasit niciunde ca ar trebui obligatoriu sa te duci in Shop), nu ar trebui sa poti sa selectezi modelul, si sa ajungi sa faci si plata. Motiv pentru care consider ca undeva e un bug.

Si cu toate ca avem textul asta:

"Pentru unele modele de telefoane, decodarea online nu este posibilă prin introducerea unui cod de decodare, însă acest lucru se poate face fie în orice shop Orange, fie in Orange Service. Termenul maxim de decodare a terminalului este de 15 zile lucrătoare de la solicitarea clientului."

din nou, daca pentru modelul selectat, varianta de decodare online nu este posibila, NU ar trebui sa ajungi sa faci plata, sau sa poti selecta modelul ala de telefon, si sa treci la pasul urmator.

Andreea, ai incercat cumva un alt SIM in telefonul respectiv?

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
3
3633 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Bun venit in Comunitate, Andreea!!!
Poate te ajuta informațiile din acest topic: https://comunitate.orange.ro/questions/2469600-rezolvat-decodare-telefon-nereusita

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Ai rezolvat problema ? Eu tot nu reușesc . Problema e ca mâine plec din țara și am nevoie de tel decodat.

Andreea0507
Andreea0507

Andreea0507

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
Andreea0507

Andreea, ai incercat metoda din topicul pe care ți l-am postat mai sus?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Am dat telefon la Orange și operatoarea mi-a zis că la ei apare că e decodat, desi mie îmi spune ca e blocat! Cred că la ei în sistem, odată cu tranzacția efectuată de pe card, apare că e deblocat prin trimiterea codului, numai că codul nu apare online ci o notificare de, eroare la procesarea datelor. Mi-a zis să merg într-un Orange Shop dacă nu merge!

Salut!

@Andreea0507 și @lulyyan încercați, vă rog, să urmați pașii aceștia:

- introduceți un SIM din altă rețea din România în telefon și conectați telefonul la iTunes prin USB

- în timp ce este conectat o să apară pe ecran o imagine a unui cablu USB

- deconectați telefonul de la aplicația iTunes, introduceți SIM-ul Orange și conectați din nou

- așteptați să apară în aplicație mesajul de deblocare cu succes - "Unlocking successful"

 

Dacă nu aveți o cartelă din altă rețea este nevoie să faceți o resoftare (un restore) a telefonului prin intermediul iTunes. Pentru a nu pierde informațiile din memoria telefonului, să efectuați, înainte, un back-up pentru salvarea datelor.

 

După ce parcurgeți pașii vă așteptăm aici cu feedback.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!