Întrebare fară răspuns

Probleme confirmarea plății in My Orange

Am plătit factura și nu apare în cont ca am plătit. De câte ori plătesc din contul meu Orange am probleme cu confirmarea plății. Trebuie sa sun pe la Orange sau/și pe la banca sa îmi confirme ca s-au luat banii din cont. De fiecare data când fac plata din contul meu Orange. Și mai e o problema. Cardurile mele înregistrate în contul meu nu mai exista și nu se pot șterge sa pun un card nou.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna Anna,

Daca intri aici, nu ai optiune sa stergi sau sa adaugi carduri pe cont?
https://www.orange.ro/myaccount/info-cont/wallet/cards

Cu plata facturii din pacate nu pot sa te ajut, pentru ca nu sunt pe abonament. Dar nu mi-e foarte clar totusi daca poti sa faci plata din My Orange sau nu, avand in vedere ca acele carduri de pe cont nu mai exista (presupun ca nu mai sunt de actualitate...?), si nici nu le poti sterge, astfel incat sa adaugi unul nou.

De asemenea, nu stiu de ce ar trebui neaparat sa stergi unul ca sa adaugi unul nou. Eu am pe cont atat optiune de stergere, cat si de adaugare a unui card nou. La tine nu exista optiunile astea? Sau iti da vreo eroare cand incerci sa adaugi un card nou?

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!