Întrebare cu răspuns(uri)

Vreau sa anulez contractul de televiziune

Vreau sa anulez contractul de televiziune tv deoarece nu se respecta din ceea ce mi-au spus cand am vorbit cu ei telefonic. Mai inainte de instalarea antenei mi s-a zis ca o sa plătesc 30 de lei lunar, dupa care la 10 zile de la instalarea antenei mi-a venit de plata 40 de lei. Am sunat la ei si le-am zis ca nu ne-am inteles asa si ca vreau anularea contractului. După care m-au linistit ca o sa plătesc pentru prima luna 40 de lei și pe lunile următoare îmi va veni mereu de plata 30 de lei acum. Eu vreau anularea contractului, reziliere sau cum se zice. Ce pot face? Ca eu le-am zis dacă este pana in 30 de lei sunt de acord cu inchiderea contractului, dacă nu am zis ca nu vreau sa ma abonez, dar ei au zis ca mine si au facut ca ei.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare!
Dacă dorești rezilierea contractului, depui o cerere de reziliere la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau la un Orange Shop ( ceri și număr de înregistrare), iar probabil că din următoarea lună de facturare, serviciul respectiv va fi închis. Dar mai mult ca sigur vei fi contactat ulterior și vei afla detaliile de la un consultant.
Îți doresc succes!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (4)

100%

4 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut Costa,

Iti recomand sa iei legatura cu colegii de la Relatii Clienti, la numarul 300, prin chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/), din sectiunea Contact (https://www.orange.ro/contact/) sau prin email, la adresa: serviciul.clienti@orange.ro

Mult succes!

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
3
3898 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Salutare!
Dacă dorești rezilierea contractului, depui o cerere de reziliere la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau la un Orange Shop ( ceri și număr de înregistrare), iar probabil că din următoarea lună de facturare, serviciul respectiv va fi închis. Dar mai mult ca sigur vei fi contactat ulterior și vei afla detaliile de la un consultant.
Îți doresc succes!

@Costa10, întotdeauna prima factură este mai mare pentru că ea include mai mult de o lună de facturare (perioada de la data activării până la data de facturare + o lună întreagă de facturare în avans).

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!