anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vreau sa anulez contractul de televiziune

Costa10
Începător
Vreau sa anulez contractul de televiziune tv deoarece nu se respecta din ceea ce mi-au spus cand am vorbit cu ei telefonic. Mai inainte de instalarea antenei mi s-a zis ca o sa plătesc 30 de lei lunar, dupa care la 10 zile de la instalarea antenei mi-a venit de plata 40 de lei. Am sunat la ei si le-am zis ca nu ne-am inteles asa si ca vreau anularea contractului. După care m-au linistit ca o sa plătesc pentru prima luna 40 de lei și pe lunile următoare îmi va veni mereu de plata 30 de lei acum. Eu vreau anularea contractului, reziliere sau cum se zice. Ce pot face? Ca eu le-am zis dacă este pana in 30 de lei sunt de acord cu inchiderea contractului, dacă nu am zis ca nu vreau sa ma abonez, dar ei au zis ca mine si au facut ca ei.
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember
Salutare! Dacă dorești rezilierea contractului, depui o cerere de reziliere la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau la un Orange Shop ( ceri și număr de înregistrare), iar probabil că din următoarea lună de facturare, serviciul respectiv va fi închis. Dar mai mult ca sigur vei fi contactat ulterior și vei afla detaliile de la un consultant. Îți doresc succes!

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Salut Costa, Iti recomand sa iei legatura cu colegii de la Relatii Clienti, la numarul 300, prin chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/), din sectiunea Contact (https://www.orange.ro/contact/) sau prin email, la adresa: serviciul.clienti@orange.ro Mult succes!
Client Orange

Vio73
#StarMember
Salutare! Dacă dorești rezilierea contractului, depui o cerere de reziliere la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau la un Orange Shop ( ceri și număr de înregistrare), iar probabil că din următoarea lună de facturare, serviciul respectiv va fi închis. Dar mai mult ca sigur vei fi contactat ulterior și vei afla detaliile de la un consultant. Îți doresc succes!

Hi
Junior entuziast

Foarte bine punctat, și eu am probleme cu ei de 3 săptămâni aștept sa fiu contactat voi merge și voi depune cerere direct la ei (cu număr de înregistrare bineînțeles) online sau prin aplicație nu faci nimic te duce cu preșul, după ce înaintez cererea sa ma sune un consultant d al lor le mai răspund la telefon când zboară porcul trebuie sa fii prea prostt sa le mai ascuți balivernele dacă nu au făcut ce trebuia la timpul potrivit 

DanielaH
Moderator
@Costa10, întotdeauna prima factură este mai mare pentru că ea include mai mult de o lună de facturare (perioada de la data activării până la data de facturare + o lună întreagă de facturare în avans).