Întrebare fară răspuns

Nedumerire abonament nou

Achiziționez din magazin Orange un mobil în rate, cu condiția sa nu-mi crească valoarea facturii. Mi se oferă în plus o cartela, pe care mi se sugerează ca o pot oferi oricui. La prima factura online, constat ca am mai mult de plătit. Ma adresez Orange, mi se da un nr. de solicitare pt. reziliere abonament pe care nu-l folosesc, dar plătesc 10 euro (fără răspuns). În următoarea luna, factura creste cu 80 lei. Cum considerați? Înșelătorie? Excrocherie!? Serviciu Orange, dubios? Sunt client de peste 15 ani și am la ei 3 abonamente. Cum catalogați aceasta procedura ascunsa? Am fost înșelat!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Liviu_7, îmi pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dă-ne, te rog, mai multe detalii ca să înțelegem despre ce este vorba. Telefonul mobil în rate l-ai cumpărat la prelungirea unui abonament existent sau împreună cu o achiziție de abonament nou? De unde provine suma de 80 lei în plus pe factură?

L-am luat spunându-mi ca pot prelungi unul din cele 3 abonamente existente. La prima factura constat ca mi s-a făcut un abonament nou (un nou nr.) deși am vorbit clar ca factura nu se modifica. La semnarea contractului, stufos, nu am observat ca am al 4-lea abonament, motiv pt. care ma consider înșelat.

= "nu am observat ca am al 4-lea abonament"= asta eu personal nu am sa inteleg niciodata cum puteti sa semnati contracte fara sa cititi acele contracte - si tot personal cred ca adevarul este la "mijloc" ...

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Neatenția se plătește, alta data sa citești contractul cu atenție ca pe primele 2,3 pagini îți arată toate detaliile, acuma ești bun de plata dacă nu ai citit ce ai semnat, eu întotdeauna le zic sa îmi arate contractul și de abia după ce îl citesc semnez.

Neatenția, fără îndoială, dar și procedura ascunsa de a-și racola clienții. Subliniez, am întrebat la ce-mi folosește cartela SIM, cât timp am abonament și mi - a spus ca este "bonus". Am pățit-o, dar tot înșelătorie este.

Poți păți și din acestea, nu neapărat din neatenție cat pentru că unii agenți fac targeting .
Mi s-a întâmplat la telepom acum doi ani când am reziliat din cauza asta toate serviciile lor și am trecut la Orange

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!