Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Eroare migrare abonament Orange la YOXO

Am incercat sa fac migrarea de la abonamentul meu Orange la YOXO, am parcurs toti pasii si cand trebuie sa introduc datele cardului, imi apare mesajul ”Eroare de sistem. Te rugam sa incerci mai tarziu".

Mentionez ca sunt la finalul perioadei contractuale si pot trece la YOXO. De asemenea, am incercat si de pe un alt telefon si imi apare aceeasi eroare. Problema pare sa fie numarul meu de telefon.

help?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Am rezolvat, pana la urma. Din pacate, consultantii orange nu au stiut ce sa imi zica, insa am incercat sa schimb optiunile din aplicatie si problema era la codul de discount. L-am eliminat si apoi l-am introdus din nou si a mers. Multumesc mult

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Ionut Iordache, bine ai venit în Comunitate!
Am trimis situația ta spre verificare colegilor noștri.
P.S. am acoperit noi numărul de telefon din atașamentul postat de tine pentru că astfel de date personale nu trebuie să fie publice aici

@Ionut Iordache, pentru că situația ta este una punctuală, am rugat colegii să te apeleze pentru a-ți oferi mai multe informații. Te așteptăm să revii în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat. Mulțumim.

Am rezolvat, pana la urma. Din pacate, consultantii orange nu au stiut ce sa imi zica, insa am incercat sa schimb optiunile din aplicatie si problema era la codul de discount. L-am eliminat si apoi l-am introdus din nou si a mers. Multumesc mult

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!