Întrebare fară răspuns

De ce îmi zice reîncãrcare esuatã?

Am vrut sã fac o reîncãrcare cu credit, dar aplicatia imi zice ca tranzactia a esuat. In momentul acesta nu pot face reincarcari de credit. Mentionez ca folosesc aplicatia de ceva timp si este prima oara cand mi se intampla asa ceva. Eu cu banca nu am probleme, am mai facut tranzactii azi. Totul este din partea Orange. Va rog sa mi oferiti o varianta de rezolvare a problemei.

Multumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

@Andrei101, bun venit în Comunitate!

Am văzut că eroarea apare în aplicația mobilă My Orange. Ai instalată ultima versiune? Ai încercat cumva să faci reîncărcarea și de pe un PC/ laptop?

 

P.S. am acoperit noi numele și numărul de telefon din captura de ecran pentru că astfel de date personale nu trebuie să fie publice în Comunitate; te rugăm ca pe viitor să procedezi și tu așa

Eu sunt mai pragmatica, asa: bani in cont mai sunt pentru reincarcare? Pentru ca mie mi s-a intamplat de 2-3 ori sa ma trezesc ca am ramas cu ceva mai putini bani decat trebuia sa am.

M-am uitat putin prin Comunitate si am vazut ca mai este un thread fix pe aceeasi problema, cu incarcare esuata. Sunt postari de acum 2 ani, de acum 5 luni, de acum 11 zile... Deci problemele de incarcare par sa fie recurente, desi motivele au fost diferite de fiecare data. Eu personal fac incarcarea folosindu-ma de un abonament si nu am avut nicio problema, dar cei care platesc direct cu cardul intampina fel de fel de situatii de genul acesta. Incearca ce a zis DanielaH mai sus, incearca de pe un PC/laptop. Bine macar ca nu se blocheaza banii :-).
Spune-ne si noua cum ai rezolvat.

Scurt pe doi: pentru ca e un bug in aplicatie. De-asta se intampla. Si nu esti singurul.

Uite aici un alt thread (si alte cateva incluse in el): https://comunitate.orange.ro/questions/2772986-reincarcare-esuata-orange-prepay

Deja, dupa atatia useri cu aceeasi problema, nu cred ca mai putem sa vorbim de o problema izolata.

De pe PC ar trebui sa mearga. Sau din interfata bancii, daca ai optiunea asta in interfata lor. Problema e doar cu aplicatia My Orange de mobil.

Da Radu, eu cel puțin așa procedez. Atât doar că o bulină neagră la acest aspect este că nu ”pupi” pinate decât dacă încarci din aplicația de mobil. Deci se pare că se promovează exact metodele incerte și cu probleme.

Vă mulțumim tuturor pentru sesizări și comentarii.
Nu avem semnalat niciun incident în acest sens, dar am trimis situațiile semnalate de voi către colegii noștri de la departamentul tehnic. Revenim când avem un răspuns.

Salut!
Cauzele care pot conduce la nefinalizarea tranzactiilor de reincarcare pot fi urmatoarele:

  • datele cardului nu au fost introduse corect,
  • in contul cardului utilizat nu sunt fonduri suficiente,
  • serviciul 3D Secure nu este activ sau nu a fost actualizat.
  • @Andrei101, te rugam sa verifici daca toate aceste 3 conditii sunt indeplinite.
    Daca da si eroarea persista, colegii nostri iti recomanda sa contactezi banca emitenta a cardului pentru informatii suplimentare.
    In prezent site-ul nostru functioneaza cu versiunea 2.0 3D Secure.
    Suntem aici daca ai nevoie de mai multe amanunte. Multumim!

Orange Assistant, nu are nicio treaba nici cardul, nici banca in toata chestia asta.

De ce?
Pentru ca:
1. cu acelasi card, in aceeasi aplicatie, pe acelasi telefon, s-au facut incarcari fara probleme pana acum. Cardul nu este proaspat adaugat, ca sa zici ca poate au fost introduse datele incorect. E deja salvat pe cont. Si cum ziceam si mai devreme, a mai fost folosti pentru reincarcari din aplicatia My Orange. Si a functionat perfect.
2. cu acelasi card se fac frecvent plati online si la POS. 3D Secure este activat. Nici nu cred ca mai vin carduri fara 3D Secure activat by default. Nu de alta, dar n-ai putea sa faci plati online altfel.
3. cu acelasi card, din acelasi cont, se pot face incarcari fara probleme, din interfata de PC!
4. NU este un caz izolat, si AU FOST o gramada de useri care au raportat acelasi lucru. Thread-urile de mai sus sunt dovada clara in sensul asta.

De asemenea, carduri diferite, posibil banci diferite, aceeasi problema, din aceeasi aplicatie, si raspunsul e: "nu e de la noi"? Are you kidding me?!

Nu vreau sa ma enervez, dar come on! It's a freaking bug. Please, fix it!

@Andrei101, ai mai încercat să reîncarci? Care mai este situația?
@arsradu, nu știu ce să zic, nu vreau să te supăr și nici să te enervezi, nu știu care a fost problema la tine (dacă vrei verificăm și contul tău), dar în cazul de față răspunsul colegilor a venit în urma verificării punctuale după numărul de telefon al inițiatorului întrebării.
Te asigur că vom încerca și pe viitor să tratăm fiecare situație în parte, punctual.

Paai...credeam ca ati verificat deja de cand am lansat primul mesaj pe celalalt thread. :))

Mie unul mi se pare foarte mare coincidenta ca useri diferiti, cu carduri diferite, sa raporteze ceea ce mie unul mi se pare fix aceeasi problema, in aceeasi aplicatie, si totusi cauza sa fie diferita la fiecare... Sau sa nu fie o problema in aplicatie. Dar nah, nu stiu ce sa zic. :))

Vorbim mai multe in privat, daca vreti. Va ajut cu ce pot si eu. Dar, cel putin din punctul meu de vedere, din afara, ca user simplu, mi se pare ca e o problema la nivelul aplicatiei. Cu atat mai mult cu cat, dupa cum ziceam, merge incarcarea din My Orange (Web), si merge incarcarea din interfata bancii. Cu acelasi card. Nu cred ca e o coincidenta.

E posibil sa fie un bug super specific. Gen pentru anumite conturi, sau anumite banci, sau anumite carduri. Asta da. Nu explica de ce merge fara probleme din My Orange varianta web, dar nu zic ca nu e posibil.

Cu toate astea, consider ca este un bug. Si trebuie vazut ce au in comun toti userii astia care raporteaza aceeasi problema. De asemenea, atata timp cat problema nu se reproduce si din varianta web...logica mea spune ca e un bug in aplicatia My Orange de mobil. Sunt deschis la o discutie pe tema asta. Argumentat, evident. Nu tin sa am dreptate. Nu asta e ideea. Dar, uitandu-ma asa peste thread-urile astea, si luand in calcul si testele facute de mine pana acum...cam asta e concluzia logica.

Salut, Andrei! :) Ma bucur ca te-am putut ajuta.

Momentan investigam ce ar putea sa cauzeze problema asta. Posibil sa fie doar pentru incarcarile cu credit...sau doar cele din versiunea de iOS... Am creeat deja un thread privat, si incercam sa-i dam de cap. :)

Si eu sunt de parere ca problema e in aplicatie. Dar trebuie vazut daca e doar varianta de iOS, daca e doar pentru anumite numere, daca e doar pentru incarcarile cu credit, sau...n-are nicio legatura cu niciuna dintre chestiile astea, si e cu totul altceva.

O sa te anunt cand avem o rezolutie la problema asta. Mersi frumos ca ai confirmat ca ti-a mers incarcarea din varianta de PC. Ajuta mult! :)

Buna ziua!
Am actualizat sambata, 9.10 aplicatia My Orange, pt ca altfel nu puteam efectua reincarcarea, asa am primit mesaj pe aplicatie.
Dar actualizand-o, nu pot efectua reincarcari. Va rog remediati problema cu aplicatia My Orange.
Multumesc!

Alina_Elena
Alina_Elena

Alina_Elena

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Alina_Elena

Buna Elena,

Presupun ca incerci sa faci incarcarea cu un card deja adaugat, asa e?

Incearca te rog sa re-adaugi cardul in aplicatie, pe parcursul pasilor de plata. Ideea e sa treci prin introducerea datelor de card si confirmarea tranzactiei prin 3D secure.

PS: nu trebuie sa fie un card nou. Trebuie doar sa simulezi modificarea cardului, si re-salvarea lui in aplicatie. Tranzactiile ulterioare ar trebui sa fie ok. :)

Sunt curios daca iti merge.

Alternativ, poti incerca plata din My Orange versiunea de PC.

Ai mai multe informatii si aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2785641-rezolvat-reincarcare-prepay-esuata

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!