anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De la abonament la prepay si la alta retea de telefonie

Crng
Începător
Salut! Am o intrebare legata de schimbarea de la abonament la prepay si apoi la trecerea spre alta retea de telefonie. Tatal meu a fost pe abonament la Orange si cand i-a expirat contractul s-a trecut pe prepay. Cand a facut trecerea tin minte ca i-a zis operatorul ca trebuie sa ramana obligatoriu inca cateva luni pe prepay. Acum, dupa doar 2 luni, el doreste sa se schimbe la alta retea de telefonie si sa isi pastreze numarul, poate face asta? Sau trebuie sa treaca un numar minim de zile pana poate face acest lucru?
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
@Crng: Bun venit în Comunitate. Să le luăm pe rând: 1. ”Trecere de pe abonament pe prepay”: Excelentă decizie, nu produce complicații la viitoarele intervenții asupra numărului, iar proprietarul întotdeauna este.... posesorul SIM-ului. 2. ”i-a zis sa ramana obligatoriu inca cateva luni pe prepay”: Este forma ieftină de păcăleală cu speranța momirii clientului de către binefăcătorul său vânzător, cu speranța că în acea perioadă va simți nostalgia după abonament și va reveni îngenuncheat implorând operatorul pentru o ofertă de abonament, chiar cu prețul pâinii zilnice. 3. ”Acum, dupa doar 2 luni, el doreste sa se schimbe la alta retea de telefonie si sa isi pastreze numarul.” Excelentă decizie, mai ales în contextul unei oferte mai avantajoase și a unor condiții de gestionare a serviciilor clientului muuuult mai bune decât sunt cele din prezent. 4. CONCLUZIE: DA, se poate, chiar și în acest moment. Ești pe prepay, poți merge oricând la orice operator, optând pentru orice variantă de abonament sau prepay proprie, bineînțeles, păstrând vechiul număr prin portarea acestuia. Ca idee: Totul se realizează la operatorul care te preia. Cu Orange (în acest caz) nu vei mai avea altă problemă ”birocratică” de clarificat. Succes.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember
@Crng: Bun venit în Comunitate. Să le luăm pe rând: 1. ”Trecere de pe abonament pe prepay”: Excelentă decizie, nu produce complicații la viitoarele intervenții asupra numărului, iar proprietarul întotdeauna este.... posesorul SIM-ului. 2. ”i-a zis sa ramana obligatoriu inca cateva luni pe prepay”: Este forma ieftină de păcăleală cu speranța momirii clientului de către binefăcătorul său vânzător, cu speranța că în acea perioadă va simți nostalgia după abonament și va reveni îngenuncheat implorând operatorul pentru o ofertă de abonament, chiar cu prețul pâinii zilnice. 3. ”Acum, dupa doar 2 luni, el doreste sa se schimbe la alta retea de telefonie si sa isi pastreze numarul.” Excelentă decizie, mai ales în contextul unei oferte mai avantajoase și a unor condiții de gestionare a serviciilor clientului muuuult mai bune decât sunt cele din prezent. 4. CONCLUZIE: DA, se poate, chiar și în acest moment. Ești pe prepay, poți merge oricând la orice operator, optând pentru orice variantă de abonament sau prepay proprie, bineînțeles, păstrând vechiul număr prin portarea acestuia. Ca idee: Totul se realizează la operatorul care te preia. Cu Orange (în acest caz) nu vei mai avea altă problemă ”birocratică” de clarificat. Succes.

mihai_13
Maestru
te poti porta oricand - chiar de "ieri" :) (+1 FLo1)

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Nu am nimic de adaugat la ce zicea Flo (+1 si de la mine). O singura chestie: mi-as dori sa nu mai existe texte de genul asta din partea Orange, pentru clientii care migreaza la cartela, in vederea portarii la un alt operator. Daca exista vreun motiv intemeiat pentru care cineva chiar "trebuie" sa ramana o perioada pe prepaid, dupa ce s-a finalizat migrarea de la abonament, as fi curios sa-l stiu. Dar ma indoiesc ca exista. Pentru Crng, daca asta e ceea ce-si doreste, nu il tine nimeni sa se porteze la orice alt operator vrea el, incepand din momentul in care s-a finalizat migrarea de la abonament. Si da, cum zicea si Flo, de aici incolo, totul tine de operatorul LA care te portezi, nu de cel DE LA care pleci.
Client Orange

FLo1
#StarMember
Radule, știi care a fost stresul plecării masive a agenților de vânzări din Telekom? Dacă vinzi ceva clientului păcălit.... ”de ce nu i-ai vândut mai mult”. Dacă pleacă clientul nemulțumit, ”de ce nu l-ai momit măcar cu ceva mai puțin”. Restul e de prisos.