Întrebare fară răspuns

De ce Orange? De ce?

Scurt pe doi: după ce-am primit o ofertă Orange Love pe care am acceptat-o, am descoperit că nu mai pot să beneficiez de acea reducere de 300 de euro (15 euro pentru fiecare an petrecut în rețeaua Orange).

Oferta suna cam așa: 8 euro primele 12 luni, 10 euro următoarele 12 luni pentru 1.000 Mbps și pachetul complet de televiziune.

În discuția cu cel care mi-a făcut oferta nu s-a pomenit de faptul că nu pot folosi cei 300 de euro că altfel mi-aș fi băgat picioarele pentru că 300 euro e incomparabil mai mult decât 12 euro.

De ce Orange se acceptă astfel de practici: ofertare prin omisiune? Să mai spun că tot de la Orange cu jumătate de oră înainte am primit o ofertă pentru internet de 500 Mbps și pachetul complet de programe de televiziune la prețul de 10 euro în primele 12 luni și 12 euro în următoarele 12 luni?

Acum mi-e clar că după o astfel de ofertare am căzut singur în plasa marketingului ignorând esențialul: plătesc prețul întreg dar vreau reducerea de 300 pentru achiziția de device-uri.

alterego
alterego

alterego

User level
Nivel
1
392 / 750
puncte
Custom field 2
alterego
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Offff păi despre ce crezi că a fost încă de la lansarea lui tot acest pachet de "Love"? Ambalaj cu dragoste portocalie și conținut cu surpriză maronie. Simplu. Balta are pește, nu-i problemă.
Ce zici de incredibila ofertă din atașament? Ciobanul citește: am fibră la net, tv digital și un device de TV la un abonament de 6€ lunar. Realitatea însă ai aflat-o și tu.

"Pentru a beneficia de reducerea pentru vechimea în rețea trebuie să activezi serviciile Fibră și TV prin cablu pe 24 de luni și să prelungești abonamentul existent de voce mobilă la o valoarea mai mare sau egală cu 7 euro/lună. Bonusul ia în considerare câte 5 euro/an de vechime dacă activezi abonamentul Fibră 500 și câte 10 euro/an de vechime pentru activarea abonamentului Fibră 1000, fiind calculat pentru o vechime a codului de abonat de maxim 20 de ani. Clienii Orange PrePay cu vechime de minim 2 ani care migrează la un abonament de voce Fun / Smart și achiziționează un pachet cu fibră și TV prin cablu, pe o perioada de 24 luni, beneficiază de același bonus pentru vechimea cartelei PrePay. "
.
"Bonusul de vechime se poate aloca o singura data. Bonusul va deveni disponibil după instalarea la tine acasă a serviciilor de Fibră și televiziune, dacă ai optat pentru el în momentul activării serviciilor fixe. Îl poți utiliza fie în magazinele Orange, fie pe site-ul http://www.orange.ro pentru a achiziționa telefoane, accesorii, televizioare, laptop-uri sau tablete. Bonusul se poate consuma doar integral într-o singură tranzacție."
DETALII: https://www.orange.ro/love/produse-in-rate/

@delfinas: situația prezentată de tine e chiar mai colorată în maroniu la acest curcubeu al Orange. Parșivitate maximă, cum spuneam și mai sus: ți se comunică una și plătești alta. Cauza? Doar păcălind clientul prin transparență zero Orange poate ajunge la euroii din buzunarul clientului.

Pentru toți care au comentat pe aici:

Fidelitatea în rețea îți este răsplătită cu bonus de loialitate în valoare de 15 euro/an petrecut în rețea la activarea unui pachet de servicii cu Fibră 1000 și TV prin cablu, respectiv 10 euro/an pentru un pachet de servicii cu Fibră 500 și TV prin cablu.

De aici https://www.orange.ro/love/local/

alterego
alterego

alterego

User level
Nivel
1
392 / 750
puncte
Custom field 2
alterego

@alterego, tot pe site-ul Orange scrie că e o altă reducere, așa cum am scris mai sus.
Probabil că sunt oferte diferite locale.
Doar cineva de la Orange ne poate lămuri care e situația.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!